Російську залізницю турбує, що "Укрзалізниця" їздить порожняком
"Укрзалізниця" домовилася із РЖД про завантаження українських потягів на шляху прямування з Росії.
Голови "Укрзалізниці" Михайло Костюк та "Російських залізниць" Володимир Якунін підписали протокол про тарифні умови перевезення вантажів і контейнерів, повідомили в прес-службі УЗ, пише "Комерсант-Україна".Зокрема, сторони домовилися про підписання агентського договору між українським держцентром "Ліски" та російською компанією "Трансконтейнер", згідно з яким остання буде здійснювати завантаження українських потягів на зворотному шляху прямування.
Тарифні умови будуть розглянуті в жовтні на засіданні Ради із залізничного транспорту країн СНД і Тарифної конференції залізничних адміністрацій-учасниць Тарифної угоди.
Перед УЗ гостро стоїть проблема порожнього пробігу вагонів - з травня 2008 року тариф на перевезення по території України виріс в 2-2,5 рази.
Для більш ефективного завантаження складів УЗ веде переговори з приватними операторами про об'єднання парку.
Нещодавно у відомстві заявили, що мають намір залучити вагони російської "Першої вантажної компанії" до зворотнього завантаження у напрямку Росії після вивантаження на українській території.
"Трансконтейнер" також розраховує отримати преференції від УЗ.
На початку серпня російська компанія звернулася до монополії з пропозицією знизити транзитні тарифи.
"Укрзалізниця" вже погодилася на низку тарифних преференцій для РЖД в цьому році.
Наприклад, на 2010 рік були встановлені різні знижки на транзит російських вантажів в українські порти, були також передбачені знижки в 15% для транзиту вугілля, чавуну і калію.