Українська правда

У Азарова вже взялися продавати кримські порти

18 серпня 2010, 17:20

Мінтранс ініціює приватизацію Ялтинського порту.

Про це повідомив міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко.

"Я - прибічник приватизації Ялтинського порту, адже в плані вантажопотоку цього порту немає перспективи", - сказав він.

За його словами, "водночас туристичний потенціал цього порту не можна порівняти з жодним іншим".

"Сьогодні є інвестиційна програма на 2,2 млрд. гривень, яка передбачає створення на базі Ялтинського порту яхт-марини", - добавив очільник транспортного відомства.

Нині свою зацікавленість у розвитку Ялтинського порту вже виявила низка інвесторів з Європи та Росії.

Міністр при цьому зазначив, що прийняттю рішення про приватизацію Ялтинського порту передуватиме внесення змін до Закону України, яким визначено перелік об'єктів, що не підлягають приватизації, та подальше включення порту до програми приватизації на 2011 рік.

Нині питання внесення змін до закону, яким визначено перелік підприємств, що не підлягають приватизації, розглянуто в першому читанні та направлено на доопрацювання в Мінекономіки.

Після погоджень питання приватизації виноситиметься на розгляд уряду.

За словами Міністра, до 20 серпня 2010 року це питання розглядатиметься на урядовому комітеті, а до 10 вересня - винесено на порядок денний засідання Кабміну.

Костянтин Єфименко зазначив, що попередньо питання приватизації узгоджене з президентом та прем'єр-міністром.

"Є повне розуміння в цьому питанні, ініціатива Мінтрансзв'язку підтримується", - сказав він.

Як повідомлялося, Мінтрансзв'язку виступає з ініціативою приватизації державного підприємства "Усть-Дунайський морський торговельний порт", що в Одеській області.

Зазначимо, що марина - спеціально обладнана стоянка для яхт, на якій екіпажам надаються відповідні послуги. Як правило, яхт-марини обладнуються у туристичних регіонах.

приватизація порти