Попит на автомобілі класу "люкс" знову зріс
Фешенебельні лімузини знову користуються попитом.
От уже кілька місяців поспіль німецькі виробники - Daimler, BMW та Audi - збирають жирні прибутки, передає Deutsche Welle.
Усі три виробники можуть похвалитися двозначними показниками зростання продажів у квітні.
Так, Daimler продав загалом понад 102 тис. нових "мерседесів", "смартів", AMG та "майбахів". У порівняні з аналогічним періодом 2009 року - це на 12,3%.
"Ми потужно стартували в другий квартал", - заявив у вівторок у Штутгарті представник Daimler Йоахим Шмідт.
У конкурента з Баварії у квітні ще більш крутіші результати. За місяць було продано 116 тис. BMW, "міні" та "ролс-ройсів". Таким чином баварцям вдалося покращити свої результати на 15%.
Але найбільший плюс має Audi - 18,7% і 96 тис. проданих авто.
Особливо апетити на престижні європейські лімузини прокинулися у споживачів у Китаї. Daimler і BMW збільшили удвічі кількість своїх продажів у цій частині світу.
Для Audi КНР взагалі стала найбільшим цілісним ринком збуту. Попит на продукцію цього німецького виробника зріс у Піднебесній на 61%.
Поліпшилася ситуація й у США та Канаді.
А от рідний німецький ринок і надалі залишається проблематичним. У себе вдома лише BMW зміг покращити свої результати.