"Антонов" хоче розширити присутність у Латинській Америці
Державний авіабудівний концерн (ДАК) "Антонов" планує розширювати присутність у країнах Латинської Америки.
Про це ідеться у повідомленні прес-служби "Антонова".
Як повідомили у компанії, у рамках міжнародної авіакосмічної виставки FIDAE-2010 у Сантьяго концерн провів ряд зустрічей і переговорів з представниками промислових підприємств, авіакомпаній і військових відомств країн Латинської Америки, в ході яких були досягнуті домовленості про можливість участі компаній Чилі, Аргентини і Перу в кооперації з виробництва та обслуговування літаків "Антонов".
Зокрема, підписано відповідний "Меморандум про взаєморозуміння" з виконавчим директором чилійського заводу ENAER Педро Баскуньян Хара.
Також підписано протокол переговорів з виконавчим директором авіакосмічної промислової палати Аргентини, директором компанії Laviasa Раулем Паз, який закріплює наміри сторін співпраці в питаннях лізингу, купівлі та виробництва літаків "Ан" для латиноамериканського регіону.
Як відзначили в прес-службі, на виставці із сучасними і перспективними програмами "Антонов" ознайомилися міністр оборони Чилі, головнокомандувач ВПС Парагваю, представники ВПС Перу, авіаційної адміністрації Колумбії.
"Латиноамериканські військові відзначили високий потенціал регіонального реактивного літака нового покоління Ан-148 і його транспортних варіантів, багатоцільових літаків Ан-74, легких транспортних Ан-32, які можуть знайти найширше застосування в країнах Латинської Америки", - підкреслюється у повідомленні.
За даними ДАК, нині в Латинській Америці експлуатуються літаки сімейства "Антонов": Ан-12, Ан-24, Ан-2, Ан-28, Ан-72, Ан-32.
У компанії зазначають, що Україна вже має напрацювання співпраці в авіапромі у регіоні: раніше зацікавленість у розвитку співробітництва вже підтвердила Венесуела.
Зокрема, в 2007 році авіаційна влада цієї країни визнала сертифікат виробництва і технічного обслуговування ближньомагістрального Ан-140 і багатоцільового турбореактивного Ан-74 на ХДАВП.