АМКУ не переймається через "колективну монополію" Коломойського
Сукупна частка ЗАТ "Авіаційна компанія "Аеросвіт", ТОВ "Авіаційна компанія "Донбасаеро" та ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" у загальному обсязі регулярних пасажирських авіаційних перевезень за результатами діяльності у першому півріччі 2011 року перевищує 50%, що має ознаки колективної монополії на ринку.
Про повідомила прес-служба Антимонопольного комітету у відповідь на запит "Економічної Правди".
За даними прес-служби, АМКУ наразі відстежує виконання стратегічним альянсом "Українська авіаційна група", куди входять ці 3 компанії, рішення комітету № 566-р від 28 жовтня 2010 року.
Зокрема, ідеться про виконання альянсом зобов'язань щодо тарифів на послуги з перевезення пасажирів та багажу на регулярних внутрішніх авіамаршрутах, де здійснюють діяльність виключно учасники узгоджених дій.
АМКУ також проводить наради за участю представників авіаперевізників, аеропортів, державного підприємства обслуговування повітряного руху "Украерорух", Державної авіаційної служби, Міністерства інфраструктури, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Міністерства енергетики та вугільної промисловості.
"Зокрема, під час проведених зустрічей були обговорені можливі шляхи та резерви для зниження тарифів на авіаційні перевезення національними авіакомпаніями, вартості аеропортових зборів та ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування", - відзначили у прес-службі АМКУ.
Учасники наради розглядають можливість прийняття меморандуму між авіаперевізниками та аеропортами України, ДП ОПР "Украерорух" та Державною авіаційною службою щодо справедливих правил взаємодії на ринку авіаційних перевезень України.
Зокрема, передбачається, що текст меморандуму буде визначати основні принципи надання аеропортами часових інтервалів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України (слотів аеропорту) авіакомпаніям на умовах прозорості та недискримінації у відношенні до всіх авіаперевізників.
Як відомо, співвласник групи "Приват" Ігор Коломойський не полишає ідею монополізувати ринок пасажирських авіаційних перевезень в Україні.
Під його впливом вже перебувають чотири компанії - "Аеросвіт", "Дніпроавіа", "Донбасаеро" та "Роза вітрів", а це 60% ринку українських перевізників, або вже майже 30% загального ринку українських перевезень.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"