Українська правда

"Укрзалізниця" довірила квитки агентам

21 вересня 2010, 09:20

Оператор глобальної системи бронювання квитків Amadeus у понеділок повідомив, що домовився з "Укрзалізницею" про обслуговування бронювань залізничних квитків.

Досі квитки на поїзди УЗ можна було купити або в залізничних касах, або на сайті "Укрзалізниці", нагадує газета "Комерсант-Україна".

Після впровадження системи Amadeus пасажир зможе придбати квиток у будь-якому агентстві в Україні або іншій країні.

Після замовлення квитка він одержує індивідуальний код замовлення, який необхідно обміняти на квиток у касах УЗ, розповів начальник відділу продажів і маркетингу Amadeus в Україні Олександр Онацький.

"Укрзалізниця" таким чином істотно розширює канали дистрибуції без розвитку власної мережі продажів. Тільки в Україні до нашої системи приєднані близько 1200 автоматизованих агентств-юридичних осіб. В одного тільки "Кийавіа" більше ста відділень", - відзначає він.

Терміни впровадження цього продукту поки не уточнюються.

"Укрзалізниця" досить консервативна у питаннях розповсюдження квитків, зазначає видання.

Тільки в грудні 2008 року пасажири отримали можливість бронювати квитки на сайті УЗ з наступним оформленням проїзного документа в касі.

У березні 2009 року стало можливо купувати квиток через мережу Інтернет, але електронний квиток як і раніше необхідно обмінювати на паперовий в одній з кас УЗ.

До кінця 2010 року УЗ планує впровадити систему, яка дозволяє пасажиру самостійно роздруковувати електронний квиток і перевіряти його у вагоні з допомогою спеціального зчитувача штрих-коду.

Але чи встигне монополія укластися у визначені терміни, поки не зрозуміло.

Укрзалізниця транспорт