"Укрзалізниця" довірила квитки агентам
Оператор глобальної системи бронювання квитків Amadeus у понеділок повідомив, що домовився з "Укрзалізницею" про обслуговування бронювань залізничних квитків.
Досі квитки на поїзди УЗ можна було купити або в залізничних касах, або на сайті "Укрзалізниці", нагадує газета "Комерсант-Україна".
Після впровадження системи Amadeus пасажир зможе придбати квиток у будь-якому агентстві в Україні або іншій країні.
Після замовлення квитка він одержує індивідуальний код замовлення, який необхідно обміняти на квиток у касах УЗ, розповів начальник відділу продажів і маркетингу Amadeus в Україні Олександр Онацький.
"Укрзалізниця" таким чином істотно розширює канали дистрибуції без розвитку власної мережі продажів. Тільки в Україні до нашої системи приєднані близько 1200 автоматизованих агентств-юридичних осіб. В одного тільки "Кийавіа" більше ста відділень", - відзначає він.
Терміни впровадження цього продукту поки не уточнюються.
"Укрзалізниця" досить консервативна у питаннях розповсюдження квитків, зазначає видання.
Тільки в грудні 2008 року пасажири отримали можливість бронювати квитки на сайті УЗ з наступним оформленням проїзного документа в касі.
У березні 2009 року стало можливо купувати квиток через мережу Інтернет, але електронний квиток як і раніше необхідно обмінювати на паперовий в одній з кас УЗ.
До кінця 2010 року УЗ планує впровадити систему, яка дозволяє пасажиру самостійно роздруковувати електронний квиток і перевіряти його у вагоні з допомогою спеціального зчитувача штрих-коду.
Але чи встигне монополія укластися у визначені терміни, поки не зрозуміло.