Світова мережа супермаркетів SPAR розвиватиметься в Україні
У Вас є можливість відкрити власний супермаркет під міжнародним брендом. Адже один із найбільших рітейлерів світу, нідерландський SPAR, перезапускає бізнес в Україні. Компанія підписала договір про співпрацю з Інвестиційною Групою VolWest Group. За три роки «SPAR Україна Корпорейшн» планує відкрити 50 магазинів.
Чому Україна
Це не перша спроба SPAR зайти на ринок України. Вперше нідерландський франчайзер прийшов до нас у 2002 році. Другу спробу створити в Україні мережу SPAR здійснив у 2006 році. Криза 2008 року поступово змусила українських партнерів SPAR згорнути бізнес.
Однак, ринок продуктового рітейлу в Україні продовжує динамічний розвиток, мережі поступово витісняють неорганізовану торгівлю. І міжнародна група SPAR не могла стояти осторонь цього процесу.
Хто такий SPAR і чому VolWest Group
SPAR є одним з найбільш яскравих прикладів успішної експансії на міжнародні ринки. Компанія представлена в країнах Європи, Азії, Африки, Австралії і навіть далекої Океанії.
За свою 85-річну історію міжнародна спілка SPAR має представництва в 42 країнах світу і в цілому оперує 12 300 магазинами. Товарообіг мережі SPAR за рік складає понад 33 мільярди євро. Щодня 337 тисяч співробітників SPAR обслуговують понад 13 мільйонів покупців.
У 2016 році SPAR International запропонував Інвестиційній Групі VolWest Group спільно розвивати сучасну, передову міжнародну мережу SPAR в Україні.
Сергій Шавлукевич: "Наші майбутні партнери розуміли, що для активного розвитку в країні їм потрібна компанія-лідер. А у VolWest Group – багаторічний і багатогранний досвід у рітейлі. Уже понад 15 років ми розвиваємо як власні, так і франчайзингові мережі, причому не тільки в секторі FMCG.
Переговори підтвердили сподівання, що кожен з нас тільки виграє від такого співробітництва. Для SPAR International це стабільний і впевнений розвиток в Україні, для VolWest Group – можливість розвитку своїх мереж у різних форматах і цінових сегментах."
Вибір був очевидний. Адже VolWest Group – перший український рітейлер, який почав розвиток франчайзингу в продуктовому рітейлі, і вже понад 13 років успішно розвиває франчайзинг під брендами Наш Край (мережа супермаркетів і експрес-маркетів), Тарантелла (піцерії), Карамеля (гуртівні солодощів). Більше того, з розвитком франчайзингової мережі, Інвестиційна Група мала запит на диференціацію нового формату магазинів для категорії покупців середній / середній плюс. Сформувався попит на більш якісне наповнення магазину: обладнання, інтер'єр, сервіс. Тому виникла необхідність для чергового кроку в розвитку.
24 січня у Києві "SPAR Україна Корпорейшн", що входить до Інвестиційної групи VolWest Group та Міжнародна група SPAR International досягли домовленості щодо розвитку в Україні світової мережі SPAR.
VolWest Group ввійшла в мережу SPAR як повноправний партнер, що має право відкривати свої магазини під брендом SPAR, а також може передавати право на використання бренду іншим компаніям. Ліцензійна угода між компаніями підписана на 3 роки з гарантією подальшої пролонгації.
Головна "фішка" мережі SPAR – це безпрецедентна можливість обміну новітніми технологіями. Постійний обмін досвідом, інноваціями і передовими технологіями забезпечує конкурентоспроможність кожного партнера.
Ключові цінності SPAR для покупців - це широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, комфорт і затишок в кожному магазині.
Головний момент диференціації SPAR в Україні в тому, що це будуть якісні та сучасні магазини міжнародного рівня.
Сергій Шавлукевич: "Наш досвід дозволяє нам дуже швидко почати розвиток нової мережі. Перший магазин SPAR плануємо відкрити протягом 2 місяців. До речі, це буде не власний магазин, а супермаркет, який працює по франчайзингу, що показує високий рівень довіри до бренду SPAR. У нас є достатньо партнерів, готових розвивати магазини форматів SPAR в Україні."
У найближчих планах "SPAR Україна Корпорейшн" відкриття 15 магазинів до кінця 2017 року. При цьому відкривати їх український партнер планує переважно як у Західному і Центральному регіоні, так і на Сході та Півдні країни. У середньостроковій перспективі стоїть завдання відкрити 50 магазинів за 3 роки.
SPAR-формати
SPAR в Україні буде розвиватися в 4 торгових форматах: SPAR Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв.м), SPAR (супермаркети 200-800 кв.м), EUROSPAR (супермаркети 800-3000 кв.м), INTERSPAR (гіпермаркети більше 3000 кв.м).
Сергій Шавлукевич: "Ми вже активно працюємо над створенням концепції магазинів в різних форматах (SPAR express, SPAR, EUROSPAR). У цей проект активно включена команда фахівців SPAR з Британії, Португалії, Нідерландів, Угорщини. У концепті ми будемо використовувати найсучасніші досягнення рітейл-дизайну, оригінальне обладнання, а також досвід кращих в своєму розвитку країн-партнерів SPAR."
Стати партнером SPAR може кожен, хто має бажання започаткувати власний бізнес і володіє початковим капіталом. Умови, що висуваються до потенційних франчайзі, досить прості. Необхідно мати власне або орендоване приміщення площею від 75 кв.м., що відповідає вимогам SPAR і забезпечене необхідними комунікаціями, розміщене у місцях із активним трафіком, у великих житлових масивах, центральній частині міста або торгових центрах. Потенційний партнер-франчайзі повинен мати у своєму розпорядженні необхідну суму інвестицій, що відповідають формату. Інвестиції в магазин SPAR складають від 300USD на кв.м. Роялті становить від 0,5 до 1,2% залежно від формату магазину.
Детальніша інформація для партнерів на офіційній сторінці http://SPAR.ua/.
Підводячи риску
Протягом останніх п'яти років мережа SPAR у світі продовжує зростати, незважаючи на нестабільну економічну ситуацію. Такі результати демонструють незмінну силу і привабливість бренду SPAR у всьому світі. SPAR - це партнер номер один для незалежних рітейлерів, які прагнуть оволодіти кращими практиками роздрібної торгівлі та забезпечити швидкий розвиток в умовах міжнародної конкуренції.
Відтепер SPAR в Україні. Сьогодні українські інвестори мають унікальну можливість стати власником бізнесу відомого міжнародного бренду. Адже ринок франчайзингового продуктового рітейлу України залишається найбільш перспективним і привабливим для інвестування у відкриття власної прибуткової справи. І динаміка франчайзингових проектів Інвестиційної Групи VolWest Group ще раз це підтверджує. А такі сучасні і технологічні франшизи як SPAR у довгостроковій перспективі мають найбільшу комерційну цінність.
Дізнатися більше про SPAR в Україні можна вже 21 – 23 лютого на виставці франчайзингу, що проходить у "Київекспоплазі" на вул. Салютній 2Б.
Тут "SPAR Україна Корпорейшн" представляє свій франчайзинговий пакет, а потенційні партнери зможуть дізнатися деталі придбання надійної, перевіреної багаторічним світовим досвідом франшизи від SPAR.