СЕО SkyUp пояснив, чому піар авіакомпаній на майбутніх рейсах до Києва може "вбити" український ринок
Після відкриття неба для цивільної авіації іноземні авіакомпанії захочуть запустити "іміджеві" рейси до Києва.
Про це заявив генеральний директор української авіакомпанії SkyUp Дмитро Сєроухов в інтерв'ю Дані Гордійчук.
"Попит дійсно буде. Але питання – скільки буде цих рейсів, яка буде спроможність аеропортів забезпечити трафік, скільки буде перевізників.
Я впевнений, що кожен перевізник буде вважати, що він має поставити рейс до Києва. Неважливо, вигідний він чи не вигідний, це буде піар-хід", – заявив Сєроухов.
Ціни на такі квитки можуть бути мінімальними, що може відбитися на конкурентоздатності з українськими перевізниками.
"В іноземних перевізників літаків більше, ніж у нас. Це факт. Вони зможуть собі дозволити поставити рейси по 150 гривень. Чи будуть вони це робити – я не знаю.
Але якщо вони вирішать "прикінчити" українських перевізників, що залишаться, вони будуть намагатися це зробити. Не буде легкої конкуренції", – каже гендиректор.
За словами Сєроухова, забезпечити виконання рейсів можна за лічені дні, а повноцінне оперування в довоєнних обсягах – за декілька місяців.
"Тижні – для повноцінного відновлення діяльності, але 1-2 дні для можливості почати випускати або приймати рейси.
Повноцінне ж відновлення, це усі процеси, люди, запуск і налагодження всього обладнання, зв’язок з Євроконтролем, з усім світом. Потрібно буде декілька місяців, щоб повернулися перевізники й трафік, відновити логістику до аеропортів, поновити договори оренди тощо", – заявив CEO SkyUp.
Детальніше читайте в інтерв'ю: "Ми ж вилетіли з України, тобто авіапростір може працювати". Голова української авіакомпанії SkyUp
Економічна правда