Українська правда

Кіно і відеострімінги – не конкуренти: до 2027 року ринок геймінга сягне пів трильйона доларів

Економічна правда — 18 травня 2023, 12:57

Ринок відеоігор до 2027 року може сягнути 521,6 мільярда доларів, а кількість споживачів може налічувати 3,5 мільярда.

Про це йдеться в статті ЕП.

Протягом останніх років ринок відеоігор завойовує індустрію розваг та обсігнав такі традиційні ринки дозвілля як книжковий, музичний та кінематоіграфічний.

"За прогнозами, до 2027 року обсяг ринку може сягнути 521,6 млрд дол. Армія споживачів ігор також росте шаленими темпами і за чотири роки може становити 3,5 мільярда, що в 2,5 разів більше ніж населення Індії", - йдеться в статті.

Цьогоріч дохід індустрії може сягнути близько 390 млрд дол. Для порівняння, у 2017 році цей показник становив 156 млрд дол, щорічне зростання становить в середньому 30 млрд дол.

 

Найбільш динамічним сегментом індустрії є мобільні ігри. Прогнозується, що вони в цьому році матимуть найбільшу частку геймінгового ринку – 286,5 млрд дол.

Читайте більше в статті: Третина населення грає у відеоігри. Як ринок геймінга планомірно захоплює світ

Економічна правда

ринки технології