Українська правда

У "Київстарі" були збої з поповненням рахунку: послуга уже працює

Олексій Павлиш — 1 листопада 2022, 14:10

Мобільний оператор "Київстар" повідомив, що з ранку вівторка у частини клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком "Мій Київстар". Згодом складнощі із поповненням рхунку усунули.

Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook.

"Наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.

Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар", - йдеься у заяві.

У "Київстарі" підкреслили, що IT-спеціалісти вже працюють над відновленням роботи цих додаткових сервісів.

"Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробувати поповнити рахунок через годину", - резюмували в пресслужбі.

Оновлено.

Пресслужба "Київстару" повідомила ЕП, що IT-спеціалісти компанії оперативно усунули тимчасове обмеження в інформаційних системах, через яке протягом кількох годин у частини абонентів могли бути складнощі із поповненням рахунку.

"О 12.40 ми почали поступово відновлювати роботу сервісу, а о 14.00 він працював у повному обсязі для всіх абонентів.

Протягом цих кількох годин всі основні послуги Київстар, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працювали у звичайному режимі. Короткочасні обмеження не вплинули на можливість наших абонентів користуватися послугами зв’язку", - заявили в компанії.

Економічна правда

Київстар звʼязок