США додали китайські WeChat і AliExpress до переліку піратських ринків
Сполучені Штати Америки додали китайську платформу для обміну повідомленнями WeChat та онлайн-маркет AliExpress до свого переліку піратських ринків, які сприяють розповсюдженню підробленої продукції.
Про це пише Bloomberg із посиланням на заяву Офісу торгового представника США.
У заяві регулятора йеться, що AliExpress, який належить Alibaba Group Holding Ltd., і WeChat, який належить Tencent Holdings Ltd., - це "два значні китайських онлайн-ринки, які сприяють значній підробці торговельних марок".
Загалом за підсумками минулого року до переліку торгового представництва США потрапили 42 онлайн-платформи і 35 фізичних ринків, які, за словами регулятора, беруть безпосередню участь чи сприяють підробленню продукції різних товарних знаків і порушують авторські права.
"Глобальна торгівля підробленими та піратськими товарами підриває критично важливі інновації та креативні індустрії США та завдає шкоди американським працівникам", - сказала торговий представник США Кетрін Тай.
Водночас Alibaba заявила, що сподівається на продовження співпраці з урядами, щоб зрозуміти та вирішити проблеми щодо захисту інтелектуальної власності на своїх платформах.
Також зі списку виключили кілька іноземних магазинів Amazon, які адміністрація Трампа вперше додала до свого звіту, опублікованого в січні минулого року.
"Включення магазинів Amazon у Великобританії, Канаді, Франції, Німеччини та Індії до переліку викликало обурення з боку компанії, яка стверджувала, що це було викликано "особистою вендетою" від імені адміністрації Трампа, попри скарги споживачів на підроблені продукти на сайті", - пише NYT.
Речник Tencent, яка володіє WeChat, заявив, що компанія категорично не погоджується з цим рішенням і що вона контролює та стримує порушення прав інтелектуальної власності.
У відомстві також повідомили, що деякі країни досягли прогресу в боротьбі з продажем підроблених товарів, зокрема Бразилія, Філіппіни, Таїланд та Об’єднані Арабські Емірати.
Там додали, що задокументували перехід піратських товарів з фізичних ринків в онлайн, частково тому, що пандемія обмежила глобальний туризм.
Економічна правда
Економічна правда запустила власний YouTube-канал. Слідкуйте за нашими відеоматеріалами тут