У період карантину зросла підтримка українського бізнесу - дослідження
За часи карантину населення більш активно підтримувало український бізнес, а 25% опитаних були готові переплачувати за вітчизняні товари.
Про це йдеться у дослідженні Deloitte.
Так, найбільшою підтримкою серед респондентів користувалися сервіси з готовою їжею, заклади швидкого харчування, ресторани і бари. З ростом рівня доходу зросла також частка українців, які здійснювали покупки без нагальної потреби, додали автори дослідження.
25% респондентів зазначили, що купують більше вітчизняних продуктів, навіть якщо вони а дорожчі. Водночас покупці уважно ставилися до дій бізнесу: 24% опитаних купують товари переважно у тих брендів, які, на їхню думку, правильно відреагували на ситуацію з поширенням COVID-19.
Найбільші середні витрати респондентів на одну покупку з метою підтримки вітчизняного бізнесу спостерігаються під час купівлі одягу (1084 грн), парфумерії (856 грн) та косметики (719 грн).
Зокрема, у дослідженні з’ясували, скільки людей знають та купують продукцію "Made in Ukraine". 70% опитаних були обізнані щодо таких товарів, а купували – 56%. Найбільш популярними категоріями товарів українських виробників є алкогольні напої та продукти харчування.
Як прокоментувала результати експертка у галузі ритейлу та оптової дистрибуції Ольга Шамрицька, "обмежений бюджет змушує українців уважніше ставитися до свого вибору, здійснювати раціональні покупки й уникати додаткових витрат на купівлю товарів неперевірених виробників". Відтак, бренд має велике значення на остаточний вибір покупців.
Дослідження проводилося на основі багатоступеневої стратифікованої вибірки, що представляє населення України за статтю, віком і типом населеного пункту (1600 респондентів).
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"