Українська правда

В Україні підвищили вимоги до якості асфальту при будівництві автомагістралей

10 травня 2019, 16:18
 

У процесі оновлення державних будівельних норм з проектування доріг вводиться обов'язкове використання перевантажувачів асфальтобетонних сумішей при будівництві міжнародних доріг першої категорії.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Faсebook.

Використання перевантажувачів буде обов'язковим при будівництві, реконструкції і капремонту міжнародних доріг першої категорії, проте їх застосування доцільно і на інших дорогах.

Зміни, розроблені держпідприємством "ДерждорНДІ", внесені в ДБН В.2.3-4-2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво". Вони вже затверджені і незабаром будуть опубліковані.

"Сегрегація у дорожньому будівництві - дуже негативне явище, яке знижує якість наших доріг. Це коли при неправильному укладанні асфальтобетонного покриття його частинки розподіляються нерівномірно, порушуються пропорції каменю, бітуму і повітря. Це може скоротити строк служби такого покриття до 50%, стати причиною появи тріщин, вибоїн та викришування", -зазначив заступник міністра.

"Ми прописали у ДБН використання спеціальних перевантажувачів при укладанні доріг. Вони забезпечать додаткове перемішування АБС-суміші перед укладанням. Це вирівняє її температуру і склад, підвищить щільність та рівність покриття", - додав Парцхаладзе.

За словами чиновника, використання перевантажувачів дозволить збільшити термін служби покриття, скоротити появу вибоїн і тріщин і поліпшити якість доріг в цілому на 30%.

Нагадаємо:

У лютому Державне агентство автомобільних доріг розпочало обстеження доріг, відремонтованих у попередні роки,і розповіло, чому руйнується траса Київ-Одеса.

Також у  лютому "Укравтодор" відновив ремонт доріг державного значення.

Як повідомлялося, в останні роки уряд суттєво збільшив витрати на дороги та взявся за наведення ладу в автодорожньому господарстві. Зокрема, завдяки тому, що тепер усі публічні закупівлі здійснюються через систему ProZorro, вдалось зекономити значну частину коштів із держбюджету.

У березні Парцхаладзе повідомив, що планується змінити склад дорожнього покриття із асфальтобетону, зобов’язавши проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при його влаштуванні.

інфраструктура Мінрегіон дороги