Український стартап для оцінки ефективності продажів залучив 30 мільйонів доларів
Стартап з українським корінням People.ai, який розробляє платформу для відділу продажів на базі штучного інтелекту, залучив 30 мільйонів доларів від групи інвесторів на чолі з фондом Andreessen Horowitz.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
У раунді B також взяли участь поточні інвестори стартапу - Lightspeed Venture Partners, GGV Capital і Y Combinator.
Компанія використає нове фінансування для подальшої комерційної експансії і розвитку можливостей аналізу даних.
Серед клієнтів People.ai такі компанії, як Lyft, Palo Alto Networks і New Relic.
People.ai розвиває сервіс для менеджерів з продажу, який на основі алгоритмів штучного інтелекту допомагає підвищити ефективність продажів, аналізуючи продуктивність співробітників по їх переговорам та пропонуючи рекомендації по операціях.
Технологія перевіряє електронну пошту, телефонні розмови і дані CRM.
Компанія працює по моделі підписки: клієнти платять за кожного підключеного до системи співробітника. Ціни залежать від кількості менеджерів.
Українець Олег Рогінський, котрий перебрався в США, запустив People.ai в 2016 році. Штаб-квартира компанії розташована в Сан-Франциско, також є офіси в Бостоні і Лос-Анджелесі. Зараз People.ai розглядає можливість відкриття офісу в Канаді.
Раніше повідомлялося, що український стартап Zirity пройшов у європейський В2В акселератор Startup Wise Guys.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"