Українська правда

"Укрзалізниця" замовила собі російської фанери на 14 мільйонів

16 жовтня 2018, 09:15
 

Філія "Укрзалізниці" - "Центр забезпечення виробництва" - за результатами тендеру погодила пропозицію компанії "Енерго Строй Сервіс" щодо постачання 450 кубометрів важкогорючої фанери вартістю 13,85 мільйона гривень.

Про це пише "Залізниця без корупції" з посиланням на дані системи "Прозорро", передає видання "Наші гроші".

До участі в аукціоні були допущені лише двоє учасників, які пропонували продукцію одного виробника – російського АО "Архангельський фанерний завод".

Два інших учасники були відхилені через невідповідність технічних характеристик продукції вимогам замовника. Причиною цьому стало те, що філія УЗ чітко визначила марку фанери – ПФА-Т і її характеристики: така фанера виготовляється лише на російському заводі. Українські виробники виготовляють інші моделі важкогорючої фанери.

Середня вартість одного кубічного метру фанери ПФА-Т склала майже 31 тисячу гривень. Така ціна приблизно на 30% дорожча за вартість цієї фанери на ринку Росії.

"Енерго Строй Сервіс" та його єдиний конкурент ТОВ "Спецторгснаб" надали аналогічні документи про представництво інтересів в тендері "Укрзалізниці" російського АО "Архангельський фанерний завод" та його українського дистриб’ютора ТОВ "Оріон-Плюс". Різниця пропозицій склала 545 гривень, учасники не зробили жодного пониження стартової ціни.

Переможцем неконкурентного тендеру було визнане "Енерго Строй Сервіс", яке зареєстроване в грудні 2017 року: це його перша участь в держзакупівлях.

Фірма зареєстрована у житловій багатоповерхівці в Києві по вул. Зодчих, 44. У  реєстраційних документах не вказано ані номеру приміщення, ані навіть під’їзду, в якому має бути розташований постачальник "УЗ".

Статутний капітал фірми становить 100 грн., його поділено між Ростиславом Градовим та Сергієм Мисюком. Обидва фігурували у реєстраційних справах з півсотні різних підприємств.

Окрім цього ТОВ "Енерго Строй Сервіс" має спільний номер телефону з 200 іншими підприємствами, що відверто говорить про те, що фірма входить до схеми "віртуального офісу".

Українська правда

тендери Укрзалізниця РФ