Українська правда

У "Київстарі" розповіли, чому погіршилася якість зв'язку

3 вересня 2018, 14:47
 
pixabay

Якість мобільного зв'язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.

Про це розповів виконуючий обов'язки президента "Київстар" Олександр Комаров в інтерв'ю "НВ".

"По-перше, якість для нас - це святе. По-друге, якість - дуже суб'єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі, - він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента", - сказав Комаров.

"Ми дивимося на клієнтську якість в тому числі і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року - 25: це дуже хороший показник", - додав він.

За словами керівника "Київстар", основна причина зв'язку, що погіршився, це - обмін операторами своїми частотами.

"В рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії", - говорить він.

"Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар - 140% зростання споживання data (даних - ред)", - заявив Комаров.

Топ-менеджер також назвав unlimited-пакети "смертовбивством для мобільної мережі".

"У нас були деякі чудові клієнти, які через нашу сім-карту утримували інтернет-кафе", - розповів Комаров.

Київстар звʼязок