Українська правда

Укрзалізниця" відповіла на звинувачення з боку ArcelorMittal

20 вересня 2018, 16:08
 

"Укрзалізниця" назвала звинувачення з боку ArcelorMittal у скороченні відправлень та неузгодженості роботи з регіональними структурами спробою перекласти відповідальність за власні помилки.

Про це йдеться у заяві, опублікованій на сайті "Укрзалізниці".

Звинувачення з боку ArcelorMittal назвали "абсолютно безпідставними" і такими, що завдають шкоди діловій репутації компанії та Україні в цілому.

"Залізничники прикро вражені непартнерськими спробами менеджменту ArcelorMittal перекласти відповідальність за власні неефективні дії", - зазначається у заяві.

"Так, наприклад, за вісім місяців 2018 року АрселорМіттал Кривий Ріг більш як удвічі наростив обсяги відправлення залізної руди – з 12,8 тисячі вантажних вагонів у минулому році до 27,4 тисячі у поточному. Об’єктивно ці показники наразі вже перевищують загальне навантаження залізорудної сировини комбінатом за 2017 рік на 11,7 тисячі вагонів або 75%", - навела дані "Укрзалізниця".

"При цьому АрселорМіттал Кривий Ріг традиційно демонструє свою нездатність до організованої та планомірної роботи. Як і минулого року, в січні-серпні 2018 року підприємство заявило завищені плани навантаження чорних металів – 124,8 тисячі та 143,3 тисячі вагонів відповідно. Фактично ж було навантажено 52,3 тисячі та 40,5 тисячі вагонів", - говориться у заяві.

"У той же час, саме АрселорМіттал Кривий Ріг займає чільні позиції серед підприємств-користувачів, де пошкоджують найбільшу кількість вантажних вагонів під час навантажувально-розвантажувальних операцій. З початку 2018 року на меткомбінаті пошкодили 317 вагонів на суму майже 3 млн грн", - заявила "Укрзалізниця".

Раніше генеральний директор підприємств ArcelorMittal в Україні і Казахстані Парамжіт Калон заявив, що трансформація ПАТ "Укрзалізниця" "призвела до хаосу на ринку залізничних перевезень і ускладнила роботу великого бізнесу в Україні". Калон підкреслив відсутність узгодженості в роботі керівництва "Укрзалізниці" в головному офісі і на місцях.

Економічна правда

ArcelorMittal Укрзалізниця