В Україні більше немає дефіциту зерновозів - УЗ
Сьогодні не існує проблеми дефіциту зерновозів, так як за останні півтора року їх кількість зросла з 12 тисяч до понад 19 тисяч штук.
Про це повідомив директор з економіки та фінансів ПАТ "Укрзалізниця" Андрій Рязанцев, передає liga.net.
"Проблеми дефіциту зерновозів немає. Їх цілком достатньо на найближчі 3-5 років. Проблема - в небажанні учасників ринку перебудовуватися з радянських, на логістичні ринкові рейки", - написав Рязанцев в корпоративному блозі.
Він зазначив, що рішучі дії суспільства щодо оптимізації станційної роботи - зважений і давно необхідний крок, який до цих пір не було зроблено через лобіювання інтересів інших галузей.
В результаті, протягом багатьох років УЗ змушена утримувати величезний масив інфраструктури, практично не задіяної в перевезеннях (станції, шляхи), що приносить галузі збитки. Тому компанія планує не тільки продовжити, але і прискорити розпочату роботу по оптимізації надлишкової інфраструктури. У тому числі малоефективних зернових станцій і непрофільних активів.
Також Рязанцев вважає, що всі учасники ринку повинні платити однакову ціну за послугу в певному типу вагонів. А в разі зацікавленості держави стимулювати ту чи іншу галузь доцільно вводити часткову компенсацію залізничного тарифу за рахунок бюджетних коштів, окремо для кожної галузі.
"Дотації "стратегічно важливого бізнесу" за рахунок проїдання Укрзалізницею своїх основних засобів повинні припинитися, і негайно. Інакше країна дійсно може отримати транспортний колапс, але не з вини Укрзалізниці", - вважає Рязанцев.
Раніше керівництво ПАТ "Укрзалізниця" запропонувало зернотрейдерам новий механізм зменшення дефіциту рухомого складу для перевезення вантажів.
Економічна правда