В аеропорту Одеси почали будувати злітно-посадкову смугу
Фахівці компанії "Автомагістраль-Південь" приступили до спорудження злітно-посадкової смуги міжнародного аеропорту "Одеса".
Про це повідомила речниця компанії "Автомагістраль-Південь" Наталя Швець, передає "Укрінформ".
"Наші будівельники тісно взаємодіють із групою технічної підтримки американської компанії "Gomaco", що виконала замовлення на поставку комплексу Gomaco GP4 - комплексу машин, до складу якого входять бетоноукладач, що дозволяє укладати проектну ширину 7,5 м. бетону за один прохід, а також система автоматичного занурення арматурних стержнів і механізм фінішер, що наводить текстуру та розподіляє плівкоутворювальну рідину для захисту від випаровування води", - зазначила Швець.
За її словами, приступаючи до реалізації проекту, будівельники встановили два потужні італійські бетонні заводи, які обслуговуватимуть об'єкт, й одну грунтозмішувальну установку.
Залучених виробничих потужностей цілком достатньо для облаштування конструктиву майбутньої ЗПС, вважають у компанії.
Вже виконані земляні роботи й укладені шари основи смуги на ділянці 1 кілометр 300 метрів із синтетичної решітки з подальшою стабілізацією її двома 10-сантиметровими шарами щебню. Також укладено піщано-цементний шар завтовшки 15 сантиметрів і шар з "худого" бетону товщиною 30 сантиметрів.
Загальна товщина конструктиву ЗПС проектної твердості становитиме 1 метр 5 сантиметрів.
При спорудженні сучасної ЗПС довжиною 2800 метрів буде зведено також рульові доріжки, зливову каналізацію, ставок-накопичувач та очисні споруди, встановлено модерне навігаційне обладнання, що забезпечить посадку авіалайнерів навіть за умов поганої видимості.
Замовником будівництва ЗПС є державне підприємство "Дирекція з будівництва Міжнародного аеропорту Одеса", а генпідрядником з реалізації проекту - ТОВ "Спецрембуд".
Як повідомлялося, на будівництво ЗПС міжнародного аеропорту "Одеса" урядом України було спрямовано 253 мільйони гривень.
Введення в експлуатацію нової ЗПС дозволить приймати більш важкі типи повітряних суден, включаючи Boeing-767, що сприятиме збільшенню пасажиропотоку вдвічі.
Несуча спроможність нової смуги буде майже в 2 рази більша за існуючу. Також у рамках проекту планується встановити світлосигнальне, радіонавігаційне та метеорологічне обладнання для сертифікованого заходу на посадку за категорією III-а.