Президент Roshen: Не знаю, як можна їсти "Київський торт"
Корпорація "Рошен" не виводить з лінійки "Київський торт" через невгасаючий попит на цей продукт серед жителів Києва.
Про це заявив глава кондитерської корпорації Roshen В’ячеслав Москалевський в інтерв'ю Економічній правді.
"Продуктів і брендів, які прожили 50 років, одиниці. Цей бренд (Київський торт - ред) живе. Хоча у багатьох іноземців він викликає дике здивування: як можна їсти таке жирне і солодке блюдо. Чесно кажучи, він дуже калорійний. Я не знаю, як його можна їсти", - сказав Москалевський.
Президент корпорації заявив, що не збирається від нього відмовлятися, щоб прищеплювати покупцям здоровий спосіб життя.
"Якщо українці купують, то я це виробляю. Хто може спробувати "Київський торт"? Мешканці Києва. Може бути, Одеси, Харкова. Усе. Звичка їсти торти - це чисто київський варіант", - сказав він.
Москалевський додав, що Київ займає 70-80% в загальному продажу тортів.
"Торт - це київський варіант. У Львові люди їдять тістечка. Для них торт - це величезне тістечко", - сказав він.
У той же час, з лінійки продукції було вилучено еклери.
"Про еклери розмов більше, ніж споживання. Ми періодично змінюємо асортимент. Років зо три-чотири їх продавали. Спочатку був сплеск продажів, потім продукт набридає, потім він пропадає і всі починають питати, де він. Але коли він лежав, всі проходили повз", - розповів Москалевський.
Детальніше читайте в інтерв'ю на Економічній правді: Президент Roshen: Я звітую перед Ротшильдами, а не перед Порошенком
Економічна правда