"Антонов" готовий перевозити вантажі НАТО без Росії
Українське держпідприємство "Антонов" може повністю забезпечувати потреби країн НАТО у стратегічних перевезеннях і після виходу з програми російського учасника проекту.
Про це розповів Укрінформу комерційний директор авіакомпанії "Авіалінії Антонова" Андрій Благовісний.
Для підтвердження і демонстрації такої можливості було ухвалено рішення привезти на авіасалон ILA-2018 до Берліна Ан-225 "Мрія".
"З'явилися висловлювання, що без участі російської сторони НАТО і ЄС залишаться без літакового ресурсу для стратегічних перевезень. Ми ж хотіли своєю участю, присутністю унікального літака Ан-225 продемонструвати можливості української компанії "Антонов" у стратегічних перевезеннях і підтвердити нашим партнерам - країнам-учасницям програми SALIS, що ми готові повністю забезпечити потреби НАТО і ЄС в стратегічних перевезення літаками Ан-124 і Ан-225 і це гарантуємо", - сказав Благовісний.
У компанії в наявності 7 літаків Ан-124 "Руслан", включаючи модернізовані з вантажопідйомністю до 150 тонн, а також Ан-225 "Мрія" з вантажопідйомністю до 250 тонн і Ан-22 "Антей" з вантажопідйомністю до 60 тонн, які можуть бути активовані для цієї програми.
За умовами поточного контракту, компанія, що бере участь у програмі, має надати 1 літак Ан-124 на постійній основі плюс ще до двох таких літаків у разі їх активації.
Таким чином, всього програма передбачає використання до 6 літаків Ан-124.
При цьому, згадує комерційний директор, за 11 років роботи за програмою SALIS така ситуація була всього один раз.
У ході виставки плануються зустрічі з представниками Бундестагу і Міноборони ФРН, інших країн альянсу і ЄС із тим, щоб у діалозі пояснити пропозицію "Антонова", відповісти на запитання і прийти до продовження співпраці в розширеному форматі.
Бундесвер заявив про готовність продовжити з українським держпідприємством "Антонов" контракт на використання літаків в 2019-2021 роках.
Раніше повідомлялося, що "Антонов" втратило контроль над фінансовими потоками від авіаперевезень у рамках програми НАТО.
Тепер основний прибуток від цих послуг осідає в двох іноземних посередницьких іноземних компаніях: "Antonov Salis Gmbh" та "Dreamlifts LTD".
У держпідприємтсві відповіли, що задіяли дві іноземні компанії для припинення співпраці у галузі авіаперевезень з російською компанією "Волга-Днепр".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"