Українська "розумна" футболка-кардіограф HeartIn досягла мети на Kickstarter
Українська "розумна" футболка-кардіограф HeartIn зібрала на Kickstarter 18 тисячах доларів при необхідних 15 тисячах ще до кінця кампанії.
Про це повідомляє Ain.ua.
Як зазначається, український підприємець Олексій Виноградов і його партнер кардіолог і дослідник Дмитро Федьків вже понад п'ять років працюють над технологією мобільної кардіографії. Робота над технологією ведеться HeartIn вже 8 років. За цей час Виноградов вклав в розробку близько 1,5 мільйона доларів особистих коштів.
"Розумна футболка" HeartIn робить електрокардіограму в реальному часі. У парі з мобільним додатком вона більш ефективно дозволяє займатися спортом і відстежувати аномалії в роботі серця.
Розробкою пристроїв і необхідного програмного забезпечення постійно займалася команда з 10 осіб, ще 15-20 залучалося в різний час. Співробітники стартапу з України, Німеччини, Тайваню та США. За час роботи над технологією було створено близько 40 прототипів.
У минулому році проект вже виходив на Indiegogo з мобільним кардіографом з метою зібрати 50 тис доларів. Але зробити це не вдалося. На Kickstarter команда вийшла вже з орієнтованим на іншу аудиторію продуктом - "розумною" футболкою.
"Наша кінцева мета - забезпечити ранню діагностику серця. Але люди не хочуть купувати майку просто заради діагностики. Так народилася ідея поєднати процес: видати дуже точні показники пульсу і варіабельності ритму серця, додати звіти за результатами тренувань, і загорнути це в гарний зручний додаток, а в процесі робити діагностику ", - розповів Виноградов.
Він стверджує, що поточні споживчі трекери, здатні вимірювати пульс і інші параметри, мають точність в межах 40-60%. Через це рекомендації по тренуваннях виявляються неправильними. Заявлена точність HeartIn - 99%. Він уже проходить медичну сертифікацію, яку в компанії сподіваються отримати до кінця цього року.
Як зазначається, продукт HeartIn складається з двох компонентів - футболки з електродами, які знімають показники роботи серця, і пристроя з Bluetooth-модулем. Його батарея працює до 24 годин. Творці обіцяють, що футболка досить міцна, щоб витримувати активні тренування і прання в машинці. Всі дані в реальному часі передаються на мобільний додаток, який дає рекомендації про інтенсивність вправ або необхідність відпочити.
Ціни на HeartIn на Kickstarter стартують з 179 доларів за футболку, що на 40% нижче майбутньої вартості.
Дата виробництва на Kickstarter намічена на вересень цього року, але Виноградов каже, що масове виробництво почнеться вже протягом тижня.
"Ми очікуємо багато замовлень, тому заздалегідь виробляємо велику партію ", - зазначає голова компанії.
Нагадаємо, що ще кілька українських стартапів вийшли на Kickstarter - сонячні жалюзі SolarGaps і гарнітуру Hushme, яка робить розмови по телефону нечутними для оточуючих.