Киянин створив Telegram-бот для швидшого оформлення закордонного паспорта
Веб-розробник з Києва Антон Бібля створив Telegram-бота iGov, який знаходить вікно в черзі на оформлення біометричного паспорта на найближчий час.
Про це повідомляє AIN.UA.
Як зазначається, бот перевіряє наявність вільних місць в онлайн-чергу в відділення міграційної служби кожні три хвилини. На даний момент він працює в восьми містах: Київ, Дніпро, Одеса, Львів, Харків, Миргород, Тернопіль, Хмельницький.
Бот може моніторити вікна у всіх представництвах ДМСУ в обраному місті або перевіряти конкретне, якщо ви хочете оформити закордонний паспорт недалеко від дому.
"Після запуску мого минулого чат-бота @railwaybot, мені хотілося запустити щось для держпослуг або SmartCity. Це має бути просто, швидко і зрозуміло. Нещодавно я зіткнувся з проблемою черги в ДМСУ при оформленні паспорта. Така ж проблема виникла у друзів. В той же день я потрапив в обговорення на Facebook, де хтось написав, що хоче бота для моніторингу місць в черзі ", - розповів Антон.
За його словами, на створення самого бота він витратив чотири години.
Як зазначає розробник, існує офіційний алгоритм, за яким з'являються нові місця в черзі на оформлення закордонного паспорта (о 7 ранку і 00:00 годин), але іноді місце може звільнитися в будь-який інший час.
Як тільки бот знаходить вікно, він повідомляє про це користувача і пропонує записатися. Якщо час не підходить, моніторинг можна продовжити.
Бот використовує всі дані сервісу онлайн-доступу до держпослуг iGov і, за словами Антона, керівник платформи Дмитро Дубілет схвалив однойменного бота.
В майбутньому Антон планує розширити список можливостей бота, зокрема додати опцію запису в чергу безпосередньо через нього. Поки при натисканні на кнопку запису бот переводить користувача до відповідного розділу на платформі iGov, де він може оформити запис після авторизації в системі.
Нагадаємо, що попередній бот Антона Бібля - @railwaybot - користується неабиякою популярністю. Він створює моніторинг залізничних квитків за потрібною напрямку. Як тільки хтось здає квиток або в поїзді з'являються додаткові місця, бот відразу надсилає повідомлення.