На будівництво мостів у Запоріжжі можуть виділити 1,5 мільярда
На будівництво мостів у Запоріжжі Уряд може виділяти протягом трьох наступних років 500 мільйонів гривень щороку.
Про це під час візиту у Запоріжжя заявив прем’єр-міністр Володимир Гройсман, передає місцевий сайт 061.
"Пройшло більше 10 років - об’єкт (мости) так і не побудований. Коли ваше депутатське лобі поставило питання про те, щоб держава підтримала (будівництво мостів), в цьому році ми виділили понад 200 мільйонів для того, щоб розблокувати процес фінансування", - заявив Гройсман.
За словами прем’єра, у Запоріжжі три роки пролежали металеві конструкції, які були не розмитнені.
"Вчора ми на уряді прийняли це рішення, сьогодні я привіз його вам - ми розблокували ці металоконструкції, фактично, підрядні організації можуть вже планово робити цей об’єкт", -додав він.
За словами Гройсмана, уряд може визначити проект будівництва мостів як пріоритетний і дати державну підтримку в рамках 500 мільйонів гривень щороку для того, аби його завершити.
"Хотілось би, щоб та добра традиція і від обласної держадміністрації, облради і міськради щодо підтримки співфінансування, а можливості такі в рамках децентралізації є, направляли кошти на будівництво мостів. Я думаю, що за три роки технологічно, технічно і фінансово цей проект можливо зробити", - додав він.
Як повідомлялося, на будівництво автотранспортної магістралі через Дніпро в 2004 році проектною документацією передбачався кошторис у 1,9 млрд гривень.
У цілому з 2004 року на проектні та будівельні роботи з бюджету було виділено майже 1 млрд гривень.
Загальна протяжність полотна автотранспортної магістралі з шістьма смугами руху, згідно з проектом, становить 9,1 км.
Передбачено будівництво двох мостів, що з'єднують береги Дніпра і острів Хортиця: вантового моста довжиною 660 м та аркового металевого мосту довжиною 340 м.
У 2010 році Рахункова палата заявила про виявлені порушення законодавства майже на 145 млн гривень при зведенні мостового переїзду через Дніпро в Запоріжжі.
За її інформацією, виділені у 2006-2009 роках з держбюджету субвенції використовувались Управлінням капітального будівництва Запоріжжя без належного контролю з боку "Укравтодору" та міськради.
У 2010 році кошторис виріс до 5,3 мільярда гривень.
При цьому, балансова вартість об’єкту незавершеного будівництва на момент передачі до сфери управління Укравтодору складає 1,19 мільярда гривень.