Мінфін теж хоче підвищення мінімальних цін на алкоголь
Мінфін слідом за Мінекономрозвитку пропонує підвищити мінімальні ціни на алкоголь до середнього рівня, який сьогодні склався на ринку легальних виробників, підприємствах оптової і роздрібної торгівлі.
Про це передає "Інтерфакс-Україна".
"Чинний рівень мінімальних цін перестав виконувати свою роль "запобіжника" проти продажу контрафакту, що негативно впливає на здоров'я населення", - називає одну з причин необхідності підвищення цін Мінфін.
Відомство вважає, що такий крок призведе до істотного скорочення рентабельності "тіньових" виробників алкогольної продукції, і українські громадяни будуть купувати більш якісний алкоголь.
Мінфін додає, що мінімальні ціни не відповідають реальним витратам суб'єктів господарювання на виробництво і реалізацію алкогольних напоїв, так як за час, що минув після їх введення, зросла як ціна спирту, так і розмір акцизного податку.
Згідно з проектом постанови, розміщеному на сайті відомства, як в і проекті МЕРТ, мінімальні роздрібні і оптово-відпускні ціни на горілку пропонується підвищити на 24% - до 340,57 і 218,32 грн відповідно за літр 100% спирту.
На відміну від МЕРТ, що зберігає в своїх пропозиціях диференціацію мінімальних цін на коньяк в залежності від числа "зірочок", Мінфін пропонує ввести єдині мінімальні ціни.
У його проекті передбачено збільшення мінімальної оптово-відпускної ціни коньяку до 313,78 грн за літр 100% спирту, роздрібної - до 489,5 грн за літр, тоді як зараз мінімальні роздрібні ціни коливаються від 420 грн до 450 грн до 599,5 грн.
Мінімальні ціни на вино підвищаться на 22% - до 33 грн за пляшку 0,7 л у роздрібній торгівлі, на вермути в пляшці 1 літр - на 44%, до 39 грн, на шампанське за пляшку 0,7 л - на 55,7 %, до 69,9 грн.
Як повідомлялося, профільна асоціація "Укргорілка" неодноразово зверталася до уряду з проханням підвищити мінімальні ціни на алкоголь, оскільки їх рівень не відображає зростання ставок акцизного податку, цін на енергоносії, спирт, заробітної плати, інфляційних процесів та інших складових алкогольної продукції.