Кияни створили розширення Kudos для перевірки краудфандингових компаній
Троє киян створили безкоштовне Chrome-розширення Kudos, яке підкаже, чи варто спонсорувати ту чи іншу краудфандінговую кампанію.
Про це пише AIN.
Як зазначається, ідея виникла спонтанно, коли творці побачили ще одне шахрайство з благодійними внесками.
"Дивлячись на шахрайську кампанію Triton на Indiegogo, вирішили зробити сервіс, який би таких хлопців відправляв у спам, щоб користувачі не втрачали гроші, не ризикували брати участь в сумнівних компаніях. А також не відверталися від дійсно крутих проектів, яким потрібні гроші", - розповів один із творців проекту.
Kudos аналізує кампанії в кілька етапів.
Перший - збір сигналів тривоги від самих користувачів через кнопку "Alert". Другий - алгоритм збирає дані по кампанії і робить драфтовий звіт, який верифікує людина, щоб виключити помилки.
Після цього звіт публікується і перекриває "алерти" користувачів для даної кампанії, оскільки дає їй більш точну оцінку.
Звіт складається на базі лінійних алгоритмів. Аналізується як сама картка проекту, так і дані з інтернету.
"Зараз проект зосереджений більше на людину, так як за два дні особливо крутий алгоритм не напишеш, але ми будемо вдосконалювати продукт", - обіцяють розробники.
Поки про монетизацію проекту автори не замислюються, але не виключають таку можливість в майбутньому.