США знову стали найдорожчим брендом у світі
Найдорожчим країновим брендом у світі знову стали США, з величезним відривом випередивши Китай, тоді як Україна і Росія увійшли до п'ятірки країн з найгіршою динамікою за останній рік.
Про це йдеться в прес-релізі компанії Brand Finance, передає "Інтерфакс".
Компанія оцінила вартість бренду США в 19,7 трлн доларів. Оцінка включає в себе найрізноманітніші показники, включаючи ВВП, інвестиційну привабливість, бізнес-клімат і т.п.
Крім масштабу американської економіки, автори дослідження виділяють величезний ринок збуту в США, учасники якого готові переплачувати за товари з маркуванням "Made in USA", а також наявність безлічі компаній, які самі по собі є цінними брендами - до них відносяться, зокрема, Disney, Apple і Coca-Cola.
Китай, другий за вартістю бренд у світі, за минулий рік втратив 1% вартості і тепер оцінюється в 6,31 трлн доларів проти 6,35 трлн доларів роком раніше. Це пов'язано з уповільненням темпів зростання економіки країни, а також з падінням цін на сировину у світі.
Втім, зниження вартості сировинних товарів найбільше вдарило по експортерах, таких, як Канада і Австралія. Їх бренди подешевшали на 8% і 10% відповідно, але залишилися в топ-10.
До п'ятірки найдорожчих країнових брендів також входять Німеччина (4,17 трлн доларів, -4%), Великобританія (3,01 трлн доларів, + 6%) і Японія (2,54 трлн доларів, + 3%).
Найбільш вражаюче зростання серед країн першої десятки продемонструвала Індія (+32%), яка тепер займає 7-й рядок рейтингу з показником 2,14 трлн доларів.
Росія "подешевшала" на 31%, до 810 млрд доларів, і тепер займає 18 позицію. Торік вона була дванадцятою, вартість російського бренду оцінювалася в 1,18 трлн доларів.
На вартості бренду країни відбилася її участь у конфлікті в Сирії та її роль в конфлікті в Україні, відзначають в Brand Finance.
При цьому вартість українського бренду впала максимальними темпами серед усіх країн світу - на 45%, до 44 млрд доларів.