life:) закінчив перший квартал з чистим збитком в 5,6 мільярда
Оператор мобільного зв’язку life:) за перший квартал 2015 року отримав чистого збитку на 5, 63 мільярда гривень.
Про це йдеться у фінансовій звітності компанії.
Як зазначається, у першому кварталі 2015 року операційний дохід life:) збільшився на 17,7% за рік, до 1,059 млрд гривень (899,5 млн гривень у першому кварталі 2014 року).
Переважно зростанню доходу сприяло збільшення абонентської бази оператора і в цілому дохід від споживання послуг, зазначили у компанії.
За даними оператора, показник EBITDA за підсумками першого кварталу 2015 року виріс за рік на 13,8%, до 327,5 млн гривень (287,7 млн гривень у першому кварталі 2014 року).
Водночас, маржа EBITDA, під впливом нестабільного курсу валют, знизилася на 9 пунктів до 31% (31,9% у першому кварталі 2014 року).
Зведені дані ТОВ "Астеліт" (ТМ life:)) | Q1’14 | Q4’14 | Q1’15 | y/y % chg | q/q % chg |
Кількість абонентів, млн1 | |||||
Всього | 12,5 | 13,9 | 13,7 | 9,6% | (1,4%) |
Активних (3 місяці)2 | 9,3 | 10,3 | 10,3 | 10,8% | - |
MoU, хвилини | 167,1 | 162,8 | 155,9 | (6,7%) | (4,2%) |
Активних (3 місяці), грн | 32,4 | 33,3 | 34,3 | 5,9% | 3,0% |
Дохід, млн грн | 899,5 | 1 046,7 | 1 059,0 | 17,7% | 1,2% |
EBITDA, млн грн3 | 287,7 | 310,4 | 327,5 | 13,8% | 5,5% |
EBITDA маржа | 31,9% | 29,7% | 31,0% | (0,9) пп. | 1,3 пп. |
Чистий збиток, млн грн | (2 004,9) | (2 078,7) | (5 630,0) | 180,8% | 170,8% |
Капітальні інвестиції, млн грн | 75,2 | 327,2 | 3 621,6 | Н.д. | Н.д. |
Крім того, у першому кварталі 2015 року активна 3-місячна абонентська база оператора life:) збільшилася на 10,8% на річній основі, до 10,3 млн абонентів (9,3 млн у першому кварталі 2014 року), поповнившись протягом року на мільйон нових користувачів.
Загальна абонентська база за рік виросла на 9,6%, до 13,7 млн абонентів. Підключенню нових абонентів у мережі life:) сприяли поява нових привабливих тарифних пропозицій і доступна вартість послуг оператора.
Активний 3-місячний ARPU у першому кварталі 2015 року виріс на 5,9% на річній основі і становив 34,3 грн, порівняно з минулорічним показником в 32,4 грн.
Ріст цього показника є результатом збільшення споживання послуг мобільного інтернету. Водночас, показник 12-місячного активного MoU впав на 6,7% за рік, до 155,9 хвилини (167,1 хвилини у першому кварталі 2014 року), що пояснюється зміною споживацької поведінки через складні макроекономічні умови/
Економічна правда