Українська правда

Кількість злиттів у медіабізнесі зросла вдвічі

6 січня 2013, 15:47

У 2012 році кількість операцій M&A (злиття і поглинання) в медіабізнесі зросла в 2 рази.

90% угод в медіагалузі коштували не більше 50 млн доларів, а за підсумками року самою прибутковою медіакомпанією стала Walt Disney, передають "Вести Экономика".

При цьому в 2012 році Google заробила більше, ніж усі газети, разом узяті.

Газети почали оптимізувати свої витрати, активно скорочуючи штат.

Згідно Pew Research на 1 долар, що заробляється в інтернеті, друковані ЗМІ втрачають 7 доларів.

У 2012 році Уоррен Баффет витратив 142 млн доларів на газети.

Кількість операцій щодо укрупнення медіаактивів зросла в 2 рази до 1350.

Загальний обсяг злиттів і поглинань в 2012 році становив майже 75 млрд доларів. Лише 14 операцій перевищили планку в 1 млрд доларів.

"Прагнення до зміцнення - одна з тенденцій, що встановилася в медіаіндустрії ще на початку століття. Ще один тренд - робота зі змішаними платформами. Більшість угод минулого року - це інвестиції в онлайн-видання чи додатки для мобільних телефонів", - пише видання.

компанії бізнес медіа