Twitter обігнав Facebook за мобільною рекламою
Сервіс мікроблогів Twitter майже вдвічі обганяє найбільшу соцмережу світу Facebook за доходами від мобільної реклами у США - на ключовому ринку для обох мереж.
Про це йдеться у доповіді експертів агентства ринкових досліджень EMarketer, передають "Ведомости".
У 2012 році Twitter виручить на цьому ринку 129,7 млн доларів проти 72,7 млн доларів у Facebook, розрахували автори доповіді.
Проте, в 2013 році Facebook обжене Twitter (387 млн доларів проти 273 млн доларів), але це ще один тривожний дзвінок для соцмережі, чиї акції впали більш ніж на 50% з ціни розміщення травневого IPO, зазначає Financial Times.
Тільки мобільна середньомісячна аудиторія Facebook в США більш ніж удвічі перевищує всю аудиторію Twitter (70 млн проти 32 млн), вказує видання.
Такий стан справ можна пояснити пізнім запуском Facebook на мобільних пристроях і кращою пристосованістю Twitter до форматів мобільної реклами.
Хоча доповідь не ставить за мету порівняння середньої виручки на користувача, можна з достатньою достовірністю вважати, що у Twitter вона вище.
Беззаперечним лідером ринку мобільної реклами залишається Google.
Компанія займає понад половину ринку США, її сумарна виручка від мобільної реклами досягне 1,4 млрд доларів в поточному році і 3,6 млрд доларів у наступному, прогнозує EMarketer.