Microsoft хоче купити соціальну мережу для бізнесу
Microsoft веде переговори про покупку соціальної мережі для бізнесу Yammer.
За словами одного з джерел, угода може бути досягнута 15 червня, а вартість операції може перевищити 1 млрд доларів, повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ".
Придбання Yammer допоможе Microsoft додати соціальні функції в сімейство продуктів для корпоративних клієнтів та підвищить конкурентоспроможність софтверного гіганта.
Інші компанії вже поповнили свої портфелі соціальними технологіями.
Раніше у червні про придбання рекламного сервісу Buddy Media за 745 млн доларів оголосила Salesforce.com.
Корпорація Oracle останнім часом придбала дві компанії, які займаються аналізом даних в соціальних мережах, - Vitrue і Collective Intellect.
Соціальна мережа Yammer була запущена в 2008 році і зараз використовується більш як 200 тис. компаніями, включаючи Ford Motor, eBay, Telefonica O2 тощо.
Мережа має функціональність, аналогічну Facebook, але призначену для корпоративного застосування.
Згідно з офіційними даними, мережею Yammer користується більше 80% компаній зі списку Fortune 500.
Компанія Yammer розташована в Сан-Франциско. Вона була відкрита Девідом Саксом, колишнім операційним директором PayPal.
Компанія залучила понад 140 млн доларів інвестицій від венчурних фондів Charles River Ventures і Emergence Capital Partners.