Українська правда

Потяги Hyundai не витримали українських доріг – ЗМІ. Оновлено

7 квітня 2012, 12:21

Електропоїзди корейської компанії Hyundai, призначені для сполучення між містами, де будуть проводитися матчі Євро-2012, не витримали української реальності.

Про це повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" із посиланням на інформацію в Інтернеті.

Так, один із користувачів на форумі Клубу залізничників написав, що один із корейських складів був пошкоджений: через зіткнення з пероном на одній зі станцій на Золочівському напрямку він розпоров кузов та двері.

За даними форумчан, з тієї ж причини поїзд позбувся одного рогу, який, за інформацією свідка події, також полетів від зіткнення з пероном.

Крім того, поїзд так і не розігнався до обіцяної максимальної швидкості в 160 кілометрів, обмежившись 140 км.

"А на ділянці між станцією "Шпаківка" і станцією "Звичайна" корейський "чудо-поїзд" зірвав близько 400 метрів контактної підвіски і з м'ясом "вирвавши один пантограф, розтрощивши при цьому всі кріплення", - повідомив відвідувач форуму.

"Не знаю, з якого матеріалу виконана зовнішня обшивка кузова, але припускаю, що навіть незначні вм'ятини від "зачепу" через негабаритнісь одного з винуватців (корейської електрички або негабаритної платформи - ми не слідчі, стверджувати не можемо) все ж буде видно, і методом лому і молотка за 2-3 дня навряд чи будуть усунені", - написав один із форумчан.

"Можливо (хотілося б сподіватися) керівні залізничні чини завдяки таким публікаціям в мережі Інтернет все ж прокоментують ситуацію, навіть якщо інформація виявиться чистим відводом очей, як це часто буває. Однозначно приховати факт поломки струмоприймачів їм не вдасться, бо у соцмережах деякі користувачі вже засвітили зняті наспіх "дірки" на дахах хрюнделяшок", - також додав він.

Разом з тим, прес-служба Укрзалізниці спростувала інформацію про пошкодження в ході тестування поїздів.

Зокрема, прес-служба назвала такими, що не відповідають дійсності, твердження про те, що "поїзд на Золочівському напрямку розпоров кузов та двері" і "зірвав 400 м контактної мережі, вирвав пантограф"

Крім того, Укрзалізниця зазначає, що станції "Звичайна" не існує на Південній залізниці.

Як відомо, потяги виробництва Hyundai Rotem та Skoda vagonka з'єднають швидкісним рухом українські міста, які прийматимуть Євро-2012. Планується, що вони будуть долати відстань від столиці до Харкова за 3,5 години, з Києва до Львова - за 4,5 години, з Києва до Донецька - за 5,5 години.

Раніше віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що в найближчому майбутньому швидкісні потяги в Україні будуть успішно конкурувати з літаками.

Як выдмо, потяги виробництва Hyundai Rotem та Skoda vagonka з'єднають швидкісним рухом українські міста, які прийматимуть Євро-2012. Планується, що вони будуть долати відстань від столиці до Харкова за 3,5 години, з Києва до Львова - за 4,5 години, з Києва до Донецька - за 5,5 години.

Раніше віце-прем'єр - міністр інфраструктури Борис Колесніков заявив, що в найближчому майбутньому швидкісні потяги в Україні будуть успішно конкурувати з літаками.

Укрзалізниця транспорт