Українська правда
Перспективи для інвестицій всередині країни

Метро на Троєщину обіцяють через 5 років

20 січня 2011, 10:43

У 2011 році столична влада планує виділити перші гроші на будівництво довгоочікуваної лінії метро - з Троєщини до Лук'янівки. Нову гілку обіцяють за 5 років.

З бюджету мають намір дати 8,9 млн. гривень на початок будівництва від станції "Глибочицької" на Лук'янівці до "Райдужної", а також на перебудову швидкісного трамваю на Троєщині у метро, пише "Газета по-київськи".

За словами директора інституту "Київметротунельпроекту", який виконує проектні роботи на новобудові, Віктора Яникіна, у 2012 році планується відкрити Подільський міст, яким їздитимуть вагони метро.

"Подільсько-Воскресенська лінія в цілому буде проходити від Жулян на правом березі через центр і далі на північний схід на лівому до станції "Райдужна". Але вона умовно кінцева. Так склалося, що для запуску метро на Троєщину потрібно вводити в експлуатацію відразу дві ділянки двох ліній: Подільсько-Воскресенської від "Глибочицької" до "Райдужної", одночасно з'єднавши її з частиною Лівобережної лінії від вулиці Милославської уздовж вулиці Бальзака", - сказав він.

Яникін додав, що перспективі Подільсько-Воскресенська лінія піде на Воскресенку, а Лівобережна - на південь лівого берега.

За його словами на будівництво пересадочного вузла й лінії потрібно приблизно 5 років при стійкому фінансуванні.

Наразі ж, додав Яникін, активно будується наступна станція після "Васильківської". "Виставковий центр" планують відкрити у 2011 році.

"Наприкінці цього року повинні здати ділянку від "Васильківської" до "Виставкового центру": один перегін, одна станція. А в 2012 році - ще дві станції, "Іподром" і "Теремки". На "Виставковому центрі" буде з'їзд для розвороту поїздів, поки це буде кінцева. Зараз виконуємо робочу документацію по "Виставковому центрі" і закінчуємо проект лінії до Теремків", - сказав він.

У 2013 році влада хоче відкрити станцію "Теличка", яку збудували більше 20 років тому в конструкціях посередині однойменної промзони, а в 2014 - "Львівську браму", яка вже більше 13 років очікує, коли побудують ескалаторний тунель.

Також у 2014 році киянам обіцяють станції "Глибочицька", "Подільська", "Суднобудівна", "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна", "Проспект Ватутіна", "Вулиця Каштанова".

А в 2015 році - лівобережну лінію зі станціями "Вулиця Драйзера", "Вулиця Сабурова", "Вулиця Цвєтаєвої" і "Вулиця Милославська".

Українська правда. Київ

Київ