Nemiroff все ж стане російським
"Російський стандарт" Рустама Таріко домовився про придбання одного з найбільших українських виробників алкоголю - компанії Nemiroff.
Про це виданню "Ведомости" розповіло джерело, знайоме з керівниками обох виробників алкоголю.
Джерело, близьке до однієї із сторін переговорів, підтверджує, що Nemiroff знайшла покупця і він "з Росії".
Яка частка виставлена на продаж і яка буде сума операції, співрозмовники не говорять.
Представник Nemiroff сказав лише, що поки переговори не завершені. Представник "Російського стандарту" додав, що до 15 листопада нічого коментувати не буде.
У лютому "Комерсант" писав, що розлучитися з часткою в Nemiroff готові Яків Грибов -близько 40%, та Анатолій Кіпіш - 30%, тоді як засновник Степан Глусь - близько 30%, має намір залишитися в бізнесі.
Спочатку на Nemiroff було кілька претендентів: британська Stock Spirits, польська Central European Distribution Corporation (CEDC) і "Російський стандарт".
У липні з боротьби вийшла CEDC. Один з топ-менеджерів польського холдингу пояснював це високою ціною.
У вересні про відмову від переговорів оголосила і Stock Spirits. Тоді ж представник "Російського стандарту" повідомив, що компанія уклала "ексклюзивну угоду з Nemiroff щодо узгодження умов угоди на чотири тижні".
Інших подробиць жодна зі сторін не розкривала. В кінці жовтня в "Російському стандарті" розповідали, що переговори можуть продовжитися до середини листопада.
Партнер BDO в Росії Олена Хромова оцінює Nemiroff в 300-400 млн. доларів, включаючи борг.
Представник українського виробника горілки не виключає більш низьку ціну, за якою у підсумку можуть продати компанію, - близько 250 млн. доларів.
Топ-менеджер російського виробника міцного алкоголю оцінює Nemiroff в 180-200 млн. доларів.
Завдяки Nemiroff "Російський стандарт" зможе вийти на більш широкий сегмент, посиливши таким чином свої позиції в тому числі і на російському ринку, вважає аналітик "ВТБ капіталу" Іван Кущ.
За даними Euromonitor, в 2009 році "Російський стандарт" збільшив обсяги продажів на 4,8% - зростання відбулося виключно через сильний зростання експортних продажів, у той час як продажі на російському ринку впали.