Бренд Google обігнав Coca-Cola
Мережа супермаркетів Wal-Mart була визнана найдорожчим брендом у світі за оцінкою британського консультанта Brand Finance.
За результатами дослідження бренд Wal-Mart був оцінений в 41,4 млрд. доларів, пише газета "Дело".
На друге місце вирвалася компанія Google, яка в рейтингу 2008 року посідала лише п'яту позицію.
Однак, завдяки масовому розвитку глобальної мережі в світі цей бренд за рік подорожчав майже на 5 млрд. доларів - з 29,3 млрд. до 36,2 млрд. доларів.
Coca-Cola цього року опустилася на одну позицію вниз, і тепер посідає третє місце з 34,8 млрд. доларів.
Четверту позицію у рейтингу найдорожчих брендів посідає IBM з вартістю 33,7 млрд. доларів.
Microsoft цього разу опустилася на одну позицію і посіла п'яте місце - 33,6 млрд. доларів.
Американська машинобудівна корпорація, найбільший у світі виробник багатьох видів техніки General Electric стабільно посідає шосту позицію - 32 млрд. доларів.
Далі йдуть корпорації, які потрапили в ТОП-10, але їх вартість бренду не дотягнула до 30 млрд. доларів - Vodafone, Telecoms, HSBC, HP і Toyota.
Стрімким зростанням цього року позначився іспанський банк Santander, ціна його бренду "злетіла" на 136% - до 25,6 млрд. доларів. Це дозволило йому переміститися з 41 на 20 місце.
В цілому у 2009 році фінансовий сектор позначився відмінними показниками. Бренди в цьому сегменті у сукупності подорожчали на 129 млрд. доларів.