"Газпром" відкриє мережу супермаркетів і фаст-фудів
Дочірня структура "Газпрому" ТОВ "Газторгпромбуд" відкриє мережу супермаркетів і фаст-фудов "Нарозхват".
Базою для роздрібного і ресторанного проектів послужать близько 400 магазинів і їдалень, які вже належать компанії, пише газета "Коммерсант".
Наразі вони обслуговують переважно працівників "Газпрому" і його "доньок", а після ребрендинга стануть орієнтовані на ширше коло споживачів.
Про роздрібний проект "Газпрому" журналісти видання дізналися від виконавчого директора брендингового агентства Coruna, яке завершило розробку бренду і концепції цих проектів в травні 2009 року.
У "Газторгпромбуді" газеті підтвердили, що проект "Нарозхват" існує, проте зв`язатися з особами, уповноваженими давати офіційні коментарі, виданню не вдалося. У самому "Газпромі" на офіційний запит газети також не відповіли.
Тим часом у базі Роспатенту бренд "Нарозхват" зареєстрований на ТОВ "Газторгпромбуд" 24 липня 2009 року за класами "послуги оптової і роздрібної торгівлі" та "кафе; кафетерії; ресторани; послуги барів".
Більшість магазинів і їдалень, приналежних ТОВ "Газторгпромбуд", розташовані в Сибіру та на Уралі. Приміщення, в яких вони розташовані, виділялися "Газпрому" ще за радянських часів - в першу чергу для організації місць громадського харчування для працівників за низькими цінами.
Експерти розійшлися в оцінках планів "Газпрому" запустити мережу супермаркетів для середнього класу під брендом "Нарозхват" і однойменну мережу швидкого харчування.
Відсутність докладної інформації щодо цього проекту і непрофільність бізнесу примушують аналітиків сумніватися щодо серйозних планів компанії у сфері рітейлу, проте наявність значних фінансових ресурсів і вдалий час для входження на ринок можуть принести успіх роздрібному проектові "Газпрому", вважають вони.