Українська правда

Чи можливо отримати досвід відпочинку на GORO Mountain Resort ще до його відкриття

Чи можливо отримати досвід відпочинку на GORO Mountain Resort ще до його відкриття

Новий гірський всесезонний курорт GORO Mountain Resort, що з’явиться у Львівських Карпатах, відкрив cвоє представництво в центрі Києва — на вул. Антоновича, 44, у ЖК CHICAGO Central House. Воно відтворює атмосферу майбутніх готелів курорту, які зараз активно будуються.

Записатись на індивідуальну консультацію

Простір живої взаємодії з інвесторами

Важливий акцент роботи київського представництва GORO зосереджений на інвестиціях у готельний бізнес курорту. Тут інвестори можуть отримати індивідуальну презентацію, розглянути різні моделі та сценарії участі у проєкті й одразу побачити прогнозовані показники будь-якого лота за допомогою спеціально розробленого інвестиційного калькулятора.

Записатись на індивідуальну консультацію

Він у режимі реального часу показує зміну дохідності, капіталізації, що дозволяє швидко оцінити ефективність інвестиції та перспективи розвитку курорту. Поруч із цим частина команди працює у коворкінгу представництва, забезпечуючи відкритість і живу взаємодію з відвідувачами. Тут також відбуваються переговори з партнерами та підрядниками, презентуються макети готелів і демонструються матеріали, що відображають концепцію GORO.

Окрім того, компанія нещодавно запустила сайт GORO Development, де потенційні інвестори можуть провести перше знайомство з проєктом і записатися на індивідуальну консультацію з експертами компанії.

Атмосфера гір посеред столиці

Простір побудований за принципом цілісної концепції, як і гірський курорт GORO, де від дизайну до дрібниць усе продумано так, щоб взаємодіяти з людиною на кожному кроці. Вже з перших секунд гість опиняється у середовищі, де сучасний підхід до архітектури та дизайну органічно поєднано з переосмисленою бойківською традицією.

Задумка дизайн-концепції інтер'єру простору GORO Mountain Resort - створити досвід гостя перших готелів комплексу ONDE Hotel, які відкриються у 2028-му: від входу і рецепції до вітальні та зони відпочинку.

"Розуміння справжньої цінності курорту можливе тільки через особистий досвід. Саме тому київське представництво побудоване як повноцінний готельний маршрут, де кожна деталь не випадкова, а продумана, сенсова, автентична. Це рішення має створити для інвесторів та відвідувачів "ефект занурення": те, що сьогодні можна побачити у представництві у 2028 році, стане реальністю в готельних комплексах", - зазначає CEO GORO Development та GORO Mountain Resort Володимир Гаразд.

Усе оформлено в стилі органічного девелопменту: використано натуральні матеріали, просту й функціональну геометрію, візуальний аскетизм і нейтральну палітру.

Відпочинок в GORO починається тут

Вже з перших секунд відвідування представництва GORO перетворюється на маленьку подорож готелями курорту:

  • На вході – стійка рецепції з масиву дерева та плетінням, що задає теплий і природний тон усьому простору. Поруч – вішак, стилізований під старовинні бойківські рогачі. Відвідувачі залишають одяг та навіть можуть взути капці — маленький, але промовистий жест турботи й запрошення увійти в інший ритм.
  • Простора вітальня з шестиметровим панорамним вікном, м’якими диванами у тканині букле та масивними дерев’яними столиками допомагає поєднати роботу та відпочинок: тут однаково доречно провести ділову зустріч чи просто перепочити, відновлюючи сили.
  • Погляд одразу привертає масштабна інсталяція ручної роботи з лозоплетіння. Центральним елементом дизайну стала масштабна інсталяція з лозоплетіння, яку понад три місяці розробляли локальні майстри. Її форма поєднує знаки та образи, що уособлюють всесезонність гірського курорту.

Тут можна побачити каяки, які нагадують про літні пригоди на воді, велосипеди — символ активного дозвілля у горах, тенісні ракетки — про спорт і здоровий ритм життя. А лижі та сноуборди відсилають до головної гордості курорту — 45 трас, на яких одночасно зможуть кататися понад 25 тисяч райдерів. Виконана з натуральних матеріалів і створена вручну інсталяція поєднує ремісничі традиції та сучасний дизайн, перетворюючись на метафору того, як GORO поєднує спадщину й інновації.

  • Кухонна зона з фасадами з фактурного дерева, міні-баром і посудом відтворює рішення майбутніх номерів, а ванна кімната з травертиновим умивальником і дзеркалом з підсвіткою демонструє увагу до дрібниць.

Простір GORO має два рівні, що символічно поєднують різні сценарії життя: на першому – готельна частина з лаунжем, кухнею й атмосферою курорту, а на другому – діловий простір з переговорними кімнатами та коворкінгом.

Через скляні перегородки вільно проходить денне світло, що створює відчуття легкості й відкритості та відображає ключові принципи компанії – прозорість і довіру.

Про GORO Mountain Resort

ОККО Group розпочала будівництво масштабного рекреаційного проєкту GORO Mountain Resort у жовтні 2024 року. На території гірського курорту планують побудувати лижні траси з системами штучного засніження, сучасні гондольні та крісельні канатні дороги, а також Welcome- та Mountain-центри. Загальна площа першої черги – 127 гектарів, курорт зможе приймати до 5 тисяч лижників одночасно та понад 500 тисяч відвідувачів щорічно.

Реалізацією готельної нерухомості курорту та залученням інвестицій займається інвестиційно-девелоперська компанія GORO Development, заснована у 2021 році. Вона відповідає за розробку архітектурних концепцій, будівництво, функціональне та рекреаційне наповнення, а також залучення інвестицій у готельний бізнес. В основу своєї філософії компанія заклала принципи органічного девелопменту гірських територій: низька щільність забудови, гармонійне поєднання архітектури з природним середовищем, врахування ландшафту та використання натуральних матеріалів. Архітектура має лише органічно доповнювати природний простір, а не змінювати його, а природа завжди має залишатися головною дійовою особою.

ОККО Group у GORO Mountain Resort виступає єдиним власником, основним інвестором, майстер-девелопером, забудовником та оператором, що забезпечує гармонійний розвиток та цілісну концепцію всесезонного рекреаційного проєкту. До розробки міжнародного формату курорту були залучені австрійські експерти ILF Group (майстер-план та лижна інфраструктура) та PKF Hospitality (інвестиційний аналіз та концепція).