Українська правда

Антимонопольники радять мобільним операторам розкрити рекламні таємниці

14 жовтня 2009, 18:26

Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував трьом мобільним операторам - ЗАТ "Київстар GSM", ЗАТ "Український мобільний зв'язок" та ТОВ "Астеліт" - відмовитися від надання у рекламних матеріалах неповної інформації щодо вартості послуг мобільного зв'язку.

Відповідне рішення було ухвалене на засіданні комітету в середу, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

За словами виконуючого обов'язки голови АМКУ Олександра Мельниченка, це рішення не стосується інших мобільних операторів, оскільки вони не були згодні з претензіями комітету, щодо того, що винесення у примітки інформації про додаткове до тарифу збору до Пенсійного фонду дрібним шрифтом, неповна інформація про тарифи в друкованих рекламних матеріалах, а також реклама так званих "нульових" тарифів є елементом недобросовісної конкуренції.

"Вони не згодні з позицією комітету, тому ми вирішили не виносити їм рекомендації", - пояснив він, не уточнивши, про яких конкретно операторів ідеться.

За словами Мельниченка, проти цих операторів комітет уже порушив справу і не пізніше, ніж до кінця місяця проведе засідання, на якому може винести рішення про накладення штрафу в розмірі до 5% річного доходу.

Представники "Київстару", "УМЗ" і "Астеліта" на засіданні висловили свою згоду з рішенням АМКУ і пообіцяли внести зміни у рекламні матеріали, зазначивши, однак, що така робота може тривати досить довго.

"Ця робота не проста і вимагає додаткових коштів і витрат. Ми просимо не встановлювати строк виконання рішення в 10 днів, а продовжити хоча б до кінця листопада", - висловив позицію директор з корпоративного управління і контролю "УМЗ" Олег Проживальський.

Комітет у відповідь на це визначив, що за результатами 10 днів оператори повинні показати, що прийняли до виконання його рішення.

За словами Мельниченка основний аналіз виконання буде проводитися за новорічними рекламними кампаніями операторів.

мобільний зв'язок АМКУ