Продажі нових авто в Росії впали на 43%
Продажі нових легкових автомобілів в Росії за підсумками дев'яти місяців 2015 року в доларовому вираженні скоротилися на 61% - до 17,5 мільярда доларів.
Про це повідомляє PricewaterhouseCoopers в презентації, присвяченій аналізу автомобільного ринку Росії, передає "Прайм".
"За підсумками дев'яти місяців 2015 року продажі нових легкових автомобілів в Росії знизилися на 43% у кількісному вираженні. У рублевому вираженні ринок скоротився на 34%, в той час як в доларовому - на 61% за рахунок зміни середнього курсу валют", - йдеться в повідомленні.
Наголошується, що істотну підтримку ринку надали державні заходи стимулювання попиту, зокрема, програми оновлення автопарку, пільгового автокредитування і лізингу, які дозволили пом'якшити темпи зниження продажів.
Згідно презентації, найбільше за звітний період знизилися продажі в доларовому еквіваленті у імпортних нових автомобілів - на 67%, до 5,8 мільярда доларів.
Найбільше було продано іномарок російського виробництва - на 10 мільярдів доларів (зниження на 57%). Продажі вітчизняних брендів скоротилися на 53% (1,6 мільярда доларів).
Так, за дев'ять місяців обсяги продажів більшості брендів знизилися. Серед брендів, яким вдалося збільшити ринкову частку - російські і корейські бренди, а також німецькі і японські преміальні бренди.