США перевірять дизельні автомобілі конкурентів Volkswagen
Управління з охорони навколишнього середовища США (EPA) перевірить, чи не порушують інші автовиробники екологічні норми, як і Volkswagen.
Про це пишуть Ведомости з посиланням на Financial Times.
У вересні з'ясувалося, що німецький концерн для заниження рівня шкідливих викидів дизельних автомобілів під час тестів використовував спеціальне програмне забезпечення.
Тепер EPA перевірить ще щонайменше 28 моделей дизельних автомобілів BMW, Fiat Chrysler, General Motors (GM), Jaguar Land Rover (JLR) і Mercedes-Benz, свідчить документ, з яким ознайомилася Financial Times.
Спочатку EPA протестує по одному старому автомобілю кожної моделі. Якщо у агентства виникнуть які-небудь підозри, вони розширять розслідування, розповів високопоставлений представник EPA, знайомий з ситуацією.
Він також зазначив, що влада не вимагає від автовиробників співпрацювати з ними. Машини вони візьмуть у агентств з прокату автомобілів чи власників.
Щоб переконати останніх тимчасово надати свої транспортні засоби, EPA планує запропонувати їм безкоштовну мийку автомобіля або заміну масла, а також прокатні автомобілі.
У США дизельні автомобілі поширені набагато менше, ніж у Європі. Тому перевірка зачепить більшість що продаються в США моделей, у тому числі BMW X3, Jeep Grand Cherokee, Chevrolet Colorado, Range Rover TDV6 і Mercedes-Benz E250 BlueTec.
У листі, відправленому автовиробникам минулого тижня, EPA попередило, що підвищить увагу до автомобільних викидів. Але воно не розкрило публічно деталі того, яких автомобілів це торкнеться.
Поки немає доказів того, що ще хто-небудь з автовиробників діяв так само, як Volkswagen.
Представники Fiat Chrysler, Mercedes-Benz, GM і JLR заявили, що їхні компанії не встановлюють обладнання для заниження рівня шкідливих викидів.
У вересні EPA оголосило, що на 482 000 дизельних автомобілів Volkswagen в США встановлено спеціальне програмне забезпечення. Воно спрацьовує під час проходження лабораторних тестів і включає налаштування, що знижують шкідливі викиди.
Але на дорозі ці налаштування вимкнені, тому виявилося, що викид оксидів азоту може перевищувати допустимий рівень до 40 разів.
Пізніше Volkswagen зізнався, що це стосується 11 млн автомобілів по всьому світу, а гендиректор концерну Мартін Вінтеркорн пішов у відставку.