Макроекономічні показники негативно вплинули на продаж автомобілів
В Україні сповільнилося зростання продажів нових автомобілів.
Якщо за підсумками півріччя він становив 9,6%, то через дев'ять місяців - всього 2,6%, пише "Комерсант-Україна".
За підсумками 9 місяців нинішнього року зростання продажів нових автомобілів в Україні становило 2,6% (до 160,2 тис), йдеться в звіті інформаційно-аналітичної групи AUTO-Consulting.
Це значно нижче темпів зростання в I півріччі - 9,6%, а уповільнення відбулося в липні і серпні.
У цьому році учасники ринку розраховували, що ринок продовжить відновлюватися після кризи і покаже зростання в 15%.
У 2009 році продажі впали більш ніж на 70%, а за підсумками 2011 року відновилися лише на 36%.
Директор з маркетингу групи компаній АІС Сергій Боровик каже, що продажі автомобілів впали услід за зниженням макроекономічних показників у країні.
За підсумками 8 місяців падіння промислового виробництва становило 0,4%.
Крім того, якщо на початку року прогнозувалося зростання ВВП на 2,4% за підсумками року, то 8 жовтня міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings знизило прогноз до 0,5%.
До кінця року передумов до зростання економічних показників немає, зазначає начальник відділу економічних досліджень Ерсте Банку Мар'ян Заблоцький.
"Макроекономічні показники можуть ще більше погіршитися, оскільки на зовнішніх ринках послабився попит на продукцію однієї з ключових галузей промисловості – металургійної", - сказав експерт.
За прогнозами гендиректора AUTO-Consulting Олега Омельницького, вже в грудні можливий сезонний сплеск продажів автомобілів.
Однак на річних результатах, за його словами, це не позначиться, і продажі швидше за все будуть на рівні минулого року - 220 тисяч.
"Якщо курс гривні в наступному році збережеться на нинішньому рівні, то економіка продовжить падіння", - зазначив Заблоцький.