Volkswagen знову в лідерах продажів у Європі
Лідером автомобільного ринку Європи в 2009 році як і раніше залишається Volkswagen, який збільшив частку ринку до 21,1% з 20,7% в 2008 році.
Про це повідомляє агентство Bloomberg з посиланням на дані Асоціації європейських автовиробників (EAMA).
Друге місце за обсягом продажів залишилося за французьким автогігантом Peugeot-Citroen, його частка на ринку склала 12,9%.
Третє місце дісталося американській Ford Motors, у цього автовиробника 10,3% авторинку Європи при збільшенні продажів на 2%.
Четверте місце посіли французький Renault і його румунська Dacia, їх частка збільшилася на 0,5 процентного пункту - до 9,2%.
На п'яте місце опустився американський General Motors (GM). Його присутність на європейському ринку автомобілів зменшилася на 0,7 процентного пункту - до 8,9%.
Експерти впевнені, що причиною невдач GM стали катастрофічні показники європейських брендів американської компанії, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Обсяг продажів сумно відомого Saab обвалився за підсумками минулого року на 59%. Saab зайняв 0,2% автомобільного ринку Европи.Германскій Opel і британський Vauxhall, також належать GM, зазнали зниження продажів на 7,8% - до 1,06 млн. автомобілів.
Шостим, як і в 2008 році, залишився італійський Fiat. У той же час компанія змогла успішно збільшити належну їй частку ринку на 0,7 процентного пункту. Минулого року 8,7% всіх автомобілів, проданих на території ЄС, випущені Fiat.
Найменш вдалим минулий рік став для основних європейських виробників автомобілів класу "люкс" - німецьких Bayerische Motoren Werke (BMW) і Daimler. Їхні показники за підсумками року настільки слабкі, що частка ринку обох компаній виявилася меншою, ніж японської Toyota, яка посіла сьоме місце серед найбільших автовиробників, що постачають автомобілі на ринки Європи.
BMW і Daimler зайняли, відповідно, восьме і дев'яте місце.
У той же час, хоча Toyota, що випускає автомобілі класу "люкс" під брендом Lexus, розширила свою присутність у преміум-сегменті, її частка на спільному ринку скоротилася на 0,2 процентного пункту - до 5%.
Спільна частка BMW і Mini скоротилася на 0,7 процентного пункту - до 4,9%, у той час як частка Mecedes-Benz і Smart, що випускаються концерном Daimler, зменшилася на 0,6 процентного пункту - до 4,8%.