Ринок зоотоварів і послуг для тварин в Україні зріс до 36 мільярдів
За підсумками 2023 року обсяг ринку зоотоварів і послуг для домашніх тварин в Україні зріс на 27,3% у гривневому еквіваленті – до 35,7 млрд грн.
Про це повідомляє агентство Інтерфакс-Україна з посиланням на дані компанії Suziria Group.
Загалом, український зооринок зростає другий рік поспіль. Найбільшу частку українського ринку товарів для домашніх тварин становлять корми.
Їхнє виробництво, враховуючи повномасштабне вторгнення та зміни в логістиці, у грошовому еквіваленті зросло на 26% до 21,5 млрд грн у 2023 році. Попереднього року в Україні виробили кормів для домашніх тварин на 21,5 млрд грн, у 2021 році – на 17 млрд грн.
Решту ринку становлять "інші товари", до яких відносяться одяг для домашніх тварин, засоби догляду, амуніція та медикаменти.
Зростання цієї категорії також значно збільшилося минулого року – на 26% до 8,3 млрд грн. У 2022 році зростання становило 16% до 6,5 млрд грн.
Очікується, що ринок зоотоварів в Україні продовжить зростати за рахунок збільшення онлайн-продажів (+10% було за 2023 рік) та попиту на засоби догляду за тваринами.
Економічна правда