Українська правда

"Київстар" повністю відновив свої сервіси і розповів, якою буде компенсація

Олексій Павлиш — 21 грудня 2023, 12:08
 
фото: київстар

Мобільний оператор "Київстар" оголосив, що повністю відновив усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Також компанія розповіла про компенсації абонентам за незручності, пов'язані зі збоєм.

Про це повідомляє пресслужба компанії у Facebook.

Так, "Київстар":

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ.

Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

  • абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою "Домашній Інтернет" із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів "Домашнього Інтернету" та "ВСЕ РАЗОМ" з 1.01 по 31.01.

Подробиці компенсації доступні за посиланням.

"Все відбудеться автоматично - підключати нічого не потрібно", - зазначають в "Київстарі".

Читайте також: Зірка, яку погасили. Що сталося з "Київстаром"?

Економічна правда

Київстар