Українське дунайське пароплавство розпочало проєкт розбудови власного флоту барж
Українське дунайське пароплавство побудує власний флот барж - на Кілійському суднобудівному судноремонтному заводі вже триває підготовка до створення несамохідного судна з конструкцій суден-донорів.
Про це повідомив голова УДП Дмитро Москаленко.
"На сліп підняті два перших ліхтера (різновид баржі) які виступають донорами. Визначені дефекти, розпочався ремонт із заміню металу", - написав він.
Після розвалу радянської системи ліхтерних перевезень сотні ліхтерів залишились незатребуваними через економічну недоцільність їх використання. Але на основі ліхтерів можна створювати справжні баржі з великою вантажопідйомністю.
Наразі в УДП залишилося 86 ліхтерів. Частина з них здається в оренду у якості так званих "проставок" між суднами та причалом. Але більшість гниє, витягуючи з УДП кошти, які ми сплачуємо за якірний збір, або витрачаємо на аварійні ремонти.
В планах Пароплавства у найближчі 2-3 роки повністю закрити питання ліхтерів: всі судна, які ще перебувають у задовільному технічному стані трансформують в баржі. В результаті УДП має отримати ще 5-6 баржевих караванів.
"Економічні розрахунки, проведені нашими аналітиками, свідчать, що інвестиції у будівництво SLG барж є абсолютно виправданими. Тим більше, що конверсію ми проводимо на власному виробництві", - запевнив Москаленко.
"Так чи інакше, будівництво нових барж вже фактично стартувало. Як я вже зазначив, два перші ліхтери вже готуються до "нового життя", ще 7 ліхтерів відібрані для перебудови і з часом також перемістяться на завод", - резюмував він.
Економічна правда