Українська правда

У РФ сервіси ремонту через дефіцит компонентів розбирають на запчастини нові і вживані гаджети

Олексій Павлиш — 29 червня 2022, 12:50

На тлі дефіциту компонентів російські сервісні центри розбирають нові та вживані гаджети, щоб дістати деталі для ремонту електроніки.

Про це пише "Комерсант" із посиланням на джерела.

"Ті запчастини, які неможливо отримати з-за кордону, ми намагаємося компенсувати за рахунок розбирання іншої продукції, так званих донорів", - підтвердив гендиректор Acer в Росії Дмитро Кравченко.

За його словами, раніше близько 90% ремонтів проводили протягом п'яти робочих днів, але зараз ці терміни можуть зрости у залежності від доступності комплектуючих.

За словами співрозмовників газети, ситуацію з ремонтом ускладнює і те, що в Росії почали продавати техніку, завезену в рамках так званого паралельного імпорту (без згоди правовласників).

У цьому випадку виробник не несе витрат на сервісне обслуговування, вони перейшли до дистриб'юторів, пише видання.

"Також можуть збільшитись терміни обслуговування за гарантією. Електроніка, призначена для паралельного імпорту в Росію, реєструється в одній із країн ЄАЕС (наприклад, у Казахстані чи Киргизстані), і гарантійне обслуговування має здійснюватись у цих країнах", - йдеться у статті.

За даними онлайн-сервісу для пошуку фахівців "Профі", ціна ремонту смартфонів у другому кварталі вже збільшилася на 11% рік до року та на 5% по відношенню до першого кварталу, ноутбуків - на 6% в обох випадках.

За даними газети, дефіцит компонентів на ринку виник після відходу компаній Apple, Samsung, Dell, Asus та інших, які призупинили роботу в Росії з початком вторгнення РФ в Україну.

Економічна правда

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тутЧерез

гаджети Росія технології санкції компанії