Попит на нові легкові авто зріс на 6% – асоціація
У вересні український автопарк поповнився 7,6 тис. шт. нових легкових авто - порівняно з вереснем 2019 року попит на нові легкові авто зріс на 6%.
Про це повідомляє асоціація автовиробників України "Укравтопром".
Порівняно із показниками минулого місяця реєстрації нових авто зросли майже на 9%.
"Найбільш популярним брендом вересня стала Toyota (рік тому був Renault). Перший рядок рейтингу Тойота посіла з показником 1353 реалізованих автомобілів. Унаслідок, відносно минулого року цей японський бренд покращив свій вересневий результат майже на 28 відсотків.
На другому місці Renault з показником 994 авто. Попит на автомобілі цієї марки зменшився на 14 відсотків", - йдеться у повідомленні.
Замикає топ-3 Volkswagen (694 нових машин), Volkswagen майже подвоїв свої вересневі продажі минулого року.
Також у топ-5 Kia (465 авто, -25% до вересня 2019р.) та Nissan (446 реєстрацій, + 28% до вересня 2019 р.).
Повідомляється, що бестселером місяця став автомобіль Toyota RAV-4 з показником 542 реєстрації.
Загалом за три квартали цьоо року в Україні свої перші реєстраційні номери отримали трохи більше 60 тис нових легкових автомобілів - це на 2,6% менше ніж за аналогічний період минулого року.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"