Українська правда

"Нова пошта" запустила новий сервіс проти шахраїв

25 серпня 2020, 15:04
 

Нова пошта запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями - "Сейф-сервіс". 

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Очікується, що новий сервіс допоможе захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача.

Сервіс дає додаткові гарантії при здійсненні покупок, якщо оплата передбачає перерахування з карти на карту. 

При використанні "Сейф-сервіс", угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не йде відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку. Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. 

Якщо покупка не підійшла - вона повертається назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві. Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв. А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а в разі її повернення - йому не доведеться оплачувати доставку.

При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.

Посилка, оформлена з "Сейф-сервісом", може перебувати у відділенні 5 днів, потім вона автоматично буде повернута відправнику. Сервіс для продавців - безкоштовний, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 гривень в тестовий період (до 12 жовтня)*, незалежно від вартості товару, і доставку. Роботу сервісу для клієнтів надає фінансова компанія Пост Фінанс, яка є частиною групи компаній Нова Пошта.

Нова пошта