"Нова пошта" безкоштовно зберігатиме посилки клієнтів до кінця карантину
"Нова пошта" з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до 3 квітня.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Ми розуміємо, що в ситуації, яка склалася, наші клієнти можуть не встигнути забрати посилки вчасно.
"Нова пошта" продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг нашої доставки працює – відділення, термінали, кур’єри, поштомати. Перевезення вантажу відбувається без обмежень. Крім того, в звичайному режимі продовжує працювати міжнародна доставка", - йдеться у повідомленні.
Нагадуємо:
"Нова пошта" вносить зміни у роботу своїх відділень, розташованих у торговельно-розважальних центрах, у зв'язку із введенням карантиннних заходів.
"Укрпошта" продовжуватиме працювати у звичайному режимі та просить уникати черг та не заходити за обмежувальні лінії біля стійок обслуговування клієнтів.
Під час карантину "Укрпошта" частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення.
Читайте також: Як бізнес в Україні воює з коронавірусом: реальні практики та інструкції
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"