У Glovo прокоментували мітинг кур’єрів, які вимагали покращення умов праці
20 липня у компанії Glovo введені зміни щодо реструктуризації бонусної системи при формуванні доходу кур'єрів, однак працівники самостійно обирають, чи прийнятні ті чи інші умови, і можуть відключитися від платформи у будь-який момент.
Так прокоментували у Glovo акцію протесту, організовану кур'єрами сервісу доставки, які вимагали поліпшення умов праці.
"Наразі дохід кур'єра формується таким чином: нараховується базовий дохід та бонуси. За кожне виконане замовлення кур'єр отримує базовий дохід. Бонуси нараховуються за певну кількість виконаних замовлень", - зазначили у компанії.
При цьому, пояснили у Glovo, розмір бонусів може змінюватися, про що кур'єрів попереджують на онбординг сесіях при підключенні до платформи.
"Кур'єрів завжди інформують про введені зміни на щотижневих інформаційних сесіях і через інші канали комунікації Glovo. Glovo - вільна платформа, котра об'єднує партнерів, кур'єрів і користувачів. Всі кур'єри самостійно обирають, чи прийнятні ті чи інші умови для них на сьогоднішній день, та мають можливість відключитися від платформи у будь-який момент", - заявили у компанії.
Нагадаємо:
22 липня у центрі Києві відбулась акція протесту, організована кур'єрами сервісу доставки Glovo, які вимагали поліпшення умов праці.
Раніше в Glovo розповіли, на яких умовах працюють з ресторанами, і скільки можуть заробити кур'єри.
Читайте детальніше в публікації: На власному досвіді. Як я працювала в Glovo.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"